Sunday, Dec 3, 2023

صفحه نخست » رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر: ۱۴ نیروگاه در کشور مازوت سوزی انجام می‌دهند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: نیروگاه شهید رجایی و منتظر القائم و در مجموع ۱۴ نیروگاه در کل کشور در هنگام ناترازی مازوت سوزی انجام می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهدی پیرهادی گفت: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ اعلام آمادگی کرد که گزارش را در صحن شورا با جزئیات ارائه دهد و عمق فاجعه آلودگی هوا را به گوش مردم برساند، برخی به این دلیل که منافعشان به خطر افتاده به هیاهو و جنجال افتاده‌اند؛ برخی وظیفه داشتند موارد را پیگیری کنند و چون این کار را انجام ‌نداده‌اند فرافکنی ‌می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه به جای فرافکنی باید این افراد به پاسخگویی بپردازند، یادآور شد: بنده از قوه قضائیه درخواست دارم که موضوع را پیگیری کند.

پیرهادی با بیان اینکه نیروگاه شهید رجایی و منتظر القائم و در مجموع ۱۴ نیروگاه در کل کشور در هنگام ناترازی مازوت سوزی انجام می‌دهند، یادآور شد: ما برای شهرداری تهران بودجه در نظر گرفتیم که در سال ۱۴۰۳ سیاهه انتشار تهیه کند و این در حالی است که باید دیگر دستگاه‌ها این اقدام را انجام دهند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه مدیران باید به کمیسیون اصل ۹۰ مراجعه کنند و بگویند چرا گزارش به این شکل است، گفت: به جای اینکه مسئله را درست کنند و بگویند برنامه اجرایی آن‌ها برای عملیاتی شدن قانون هوای پاک چیست، فرافکنی می‌کنند. وای به حال آن‌ها.

GAmOBi6X0AA_cGg.jpeg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy