Wednesday, Dec 6, 2023

صفحه نخست » تتلو به تهران رسید + افشاگری سام علامه

tataloo.jpgاخبار تکمیلی:

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران‌ خبر داد

اعتمادآنلاین | ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران‌ خبر داد.

به گزارش فارس، به گفته عتباتی از روز گذشته و تحویل تتلو به مقامات و ضابطان قضایی مستقر در مرز بازرگان، وی پس از تفهیم اتهام و صدور قرار قانونی و اقدامات قضایی لازم تحت الحفظ به تهران منتقل و تحویل مقامات قضایی ذی‌صلاح شد.

کانال کوچه: افشاگری سام علامه از بازگشت تتلو به ایران در پناه بیت خامنه‌ای

پرونده‌های سنگین تتلو را به اعدام می‌کشاند!

بنا به گفته محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری تتلو طیف وسیعی از پرونده‌ها را با عناوین مختلف دارد که می‌تواند مجازات آن اعدام باشد.

رویداد۲۴ همشهری آنلاین نوشت: شاکیان خصوصی از امیر تتلو شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی ثبت کرده‌اند؛ اما یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو گسترش فساد و فحشا و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بود. حالا این سوال مطرح است که آیا حکم اعدام در انتظار این خواننده شیطانی است؟

محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری گفت: جرم‌هایی که تتلو در ترکیه مرتکب شده است در ایران قابل پیگیری است و نیاز به شاکی خصوصی ندارد.

مهاجری عنوان کرد: از نوع ظاهر، رفتار‌ها و موسیقی‌های امیر تتلو می‌توانیم بگوییم که او نیاز دارد به لحاظ روانشناسی بررسی شود، اما دلیلی بر تبرئه وی نمی‌شود. وجود هر مشکل روانی به معنای مجنون بودن فرد نیست.

tatello.jpg ترکیه تتلو را تحویل ایران داد، انتشار اولین تصویر از او در خاک کشور

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان رسانه‌ای قوه قضائیه با اشاره به «بازداشت تتلو‌ به علت شکایت شاکی‌های خصوصی متعدد و اقدامات گسترده غیراخلاقی در سوء استفاده از نوجوانان زیر ۱۸ سال در ترکیه» نوشت: امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد دقایقی پیش توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران با دستور قضایی بازداشت شد.

این خبرگزاری نوشت: لحظاتی پس از بازداشت مقام قضایی در استان آذربایجان غربی در خصوص تحقیق از اتهامات انتسابی متهم را تفهیم اتهام و در جهت تکمیل تحقیقات تحویل ضابط قضایی داد.

اولین تصویر از تتلو در خاک ایران پس از بازداشت

tatiran.jpgبه گفته قوه قضائیه یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است.

شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های‌ متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

تتلو به همین علت در حال حاضر شکات زیادی در داخل ایران دارد که شکایت علیه وی ثبت کرده‌اند.

👈 ویدئو های بیشتر در کانال یوتوب کانال یک

***

به گزارش ایران وایر شماری از کاربران توییتر جنجال خبری پیرامون ماجرای امیرحسین مقصودلو را راهی برای کمرنگ کردن واکنش‌ها و اعتراضات به فساد بیش از سه میلیارد دلاری چای در ایران مرتبط دانسته‌اند.

در هفته گذشته ویدیوهایی از امیر تتلو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که در فرودگاه استانبول با پاسپورت پانج شده و تاریخ گذشته خود دیده می‌شد.

برخی از منابع گفته بودند که او قصد بازگشت به ایران را دارد.

به گزارش ایندیپندنت فارسی برخی گمانه‌ها حاکی از آن است که تتلو با رضایت و خواست خود به ایران بازگردانده شده است و دوستانش به‌رغم احتمال صدور احکام سنگین قضایی برای او نتوانسته‌اند مانع او شوند.

روزنامه جام‌جم روز سه‌شنبه به نقل از یک «مقام‌ آگاه» نوشت: «اگر پلیس ترکیه بخواهد تتلو را به دلیل اعلان قرمز اینترپل به ایران مسترد کند، این موضوع را به پلیس ایران خبر می‌دهد؛ در حالی‌ که تا این لحظه بحث استرداد به پلیس ایران اعلام نشده است.»

سخنان این مقام آگاه این گمانه‌زنی را تقویت می‌کند که به‌رغم ادعای رسانه‌های داخلی، بازگشت تتلو به ایران به درخواست نیروهای انتظامی و قضایی جمهوری اسلامی نبوده است. در پیوند با همین موضوع، علی صلاح‌پور یکی از دوستان تتلو، در ویدیویی تایید کرد که او برای بازگشت به ایران اصرار داشت.

پس از بازگشت امیر تتلو به ایران، شمار زیادی از حساب‌های کاربری منتسب به نهادهای امنیتی در شبکه‌های اجتماعی پست‌هایی در حمایت از امیر تتلو منتشر کردند و خواستار «بخشش و گفت‌وگو» با او شدند. برخی هم تتلو را با هنرمندان آزادی‌خواه مانند توماج صالحی که در مقابل حکومت ایستاده‌اند، مقایسه کردند. به اعتقاد برخی کاربران نیز بازگشت امیر تتلو «پروژه‌ای هدفمند برای منحرف کردن افکار عمومی» از اخبار مهم روزهای اخیر است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy