Wednesday, Dec 6, 2023

صفحه نخست » تشییع جنازه سرکوبگر سپاه حفاظت انصار که سرش را به باد داد

6-9.jpgکیهان لندن - تشییع جنازه علی آقاعبداللهی در خیابان پاستور؛ سرکوبگر «سپاه حفاظت انصار» که در خان‌‌طومان سرش را به باد داد! -پدر علی آقاعبداللهی به «تسنیم» می‌گوید: «من اول انقلاب کمیته‌ای بودم و بازنشسته مجلس شورای اسلامی هستم...

روز تولد علی (مهرماه ۶۹) در مأموریت خارج از کشور بودم... تا یک ماه او را ندیدم. بعد به اتفاق مادرش و خواهرانش آمدند جایی که بودم و آنجا دیدمش».

-«در جریان مبارزه با فتنه ۸۸ خیلی فعال بود و در مقایسه با بسیجی‌های دیگر بسیار سر نترسی داشت. وقتی رفقایش عقب می‌کشیدند، ایشان باز هم می‌رفت جلو در دل آشوبگرها تا نگذارد آنها جلو بیایند».

- مادر علی آقاعبداللهی می‌گوید: «علی آقا از ۱۸ سالگی می‌گفت برایم زن بگیرید». پدر علی مخالف رفتنش به سوریه بوده و به وی گفته بود «شما که می‌خواستی بروی بهتر بود ازدواج نمی‌کردی».

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

- مادرش می‌گوید: «موقعی که می‌خواست برود سوریه، گوشی معمولی بدون دوربین داشت. گفتم: نمی‌خواهی گوشی آندروید ببری برایمان عکس بگیری؟ می‌گفت: نه؛ شرعاً اشکال دارد چون امنیت ندارد».

- همرزم وی در مورد نحوه کشته شدن او در خان‌طومان می‌گوید: «هرچه گفتم ابو امیر، جلو نرو! ما الان مهمات نداریم؛ ولی علی آقا گفت من با همین پنج تا نارنجک از پس اینها بر می‌آیم!»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy