Saturday, Dec 9, 2023

صفحه نخست » نوجوان ایرانی با اصرار انگشتر هدیه ای همسر اژه ای را از او گرفت

ejei.jpgبا اصرار پسر بچه‌ای غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه ایران که به استان اردبیل سفر کرده بود، انگشتر هدیه همسرش را که به گفته او« ۴۶ سال در دستانش نگه داشته بود» هدیه داد

بی بی سی - در این ویدیو دیده می‌شود که یک پسر بچه با یونیفورم سپاه از آقای اژه‌ای می‌خواهد که انگشترش را به او هدیه بدهد و آقای اژه‌ای با امتناع از این کار می‌گوید که انگشتر هدیه خانمش است و چندین سال است که آنرا دارد و از پسر می‌خواهد که از خواسته‌اش صرف‌نظر کند.

در نهایت اژه‌ای با اصرار این پسربچه که انگشتر را «بعنوان تبرک» برای خانواده‌اش می‌خواهد،‌ از خیر آن می‌گذرد و می‌گوید «از دست رفت»

ویدیو به دلیل بگو مگوی اژه‌ای و اصرار کودک واکنش برانگیز شده است.



از گفته‌های آقای اژه‌ای به نظر می‌رسد که او از درخواست این کودک غافلگیر شده‌ است و سعی دارد در مقابل دوربین‌ها انگشتری که هدیه همسرش است را نگه‌ دارد.

آیت‌الله خامنه‌ای هم در بازدیدهای مختلف در مقابل رسانه‌ها بارها انگشترانش را به افرادی که به دیدارش می‌آیند هدیه داده‌ است. موضوعی که سریع سرخط خبرگزاری‌های دولتی شده‌است. از این رو برخی در شبکه‌های اجتماعی گمانه زنی کرده‌اند که این کار اژه‌ای ممکن است از پیش برنامه‌ریزی شده باشد. ولی در هر حال چهره این پسر بچه نشان‌ می‌دهد که از گرفتن انگشتری که «با اصرار» به دست آورده راضی است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy