Wednesday, Dec 13, 2023

صفحه نخست » قاتل آیت‌الله اعدام شد

ghesas.jpgبه گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران حکم قصاص قاتل آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، پس از تایید در دیوان عالی کشور و طی تشریفات قانونی، امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور اولیای دم در زندان بابل به اجرا در آمد.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ششم اردیبهشت ماه امسال برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

بر این اساس، ضمن تشکیل پرونده شخصیت و بازسازی صحنه جرم، نسبت به اخذ نظریه پزشکی قانونی در مورد سلامت روحی متهم در حین ارتکاب جرم اقدام که سلامتی روحی متهم طبق نظریه کمیسیون پزشکی قانونی به تایید رسید. بعد از ارسال پرونده به دادگاه و برگزاری جلسات دادگاه با حضور متهم و وکیل وی، در نهایت قاضی با توجه به عدله موجود حکم قصاص قاتل را صادر کرد.

ضارب عباسعلی سلیمانی جانباز اعصاب و روان است و از رانت این روحانی حکومتی شاکی بود

یک منبع مطلع به سایت ایندیپندنت فارسی گفته بود محمدرضا حبیبیان از اینکه عباسعلی سلیمانی درحال دریافت وامی به مبلغ زیاد بود اما بانک با وام ۵۰ میلیونی او مخالفت کرد، عصبانی شد

یکی از اهالی بابلسر روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت، با ارسال مستنداتی برای ایندیپندنت فارسی، خبر داد که محمدرضا حبیبیان، نگهبان بانک ملی این شهر که روز چهارشنبه عباسعلی سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان را کشت، یک جانباز جسمی و اعصاب و روان و دلیل تصمیم او برای قتل، «عصبانیتش از فقر و موافقت نکردن بانک با درخواست وامش» بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy