Sunday, Dec 17, 2023

صفحه نخست » مش قربونعلی‌ اقتصاد ایران کیست؟

17.jpgامیر فرشاد ابراهیمی در توئیتر نوشت: مش قربونعلی‌های اقتصاد ایران ؛ مش قربونعلی، پیرمردی که حتی تحصیلات پنجم ابتدایی هم ندارد و ۴۵۶ میلیون دلار از دولت ارز دولتی گرفته و در بازار آزاد فروخته است!

در ادامه با سود حاصله، شرکت ماشین سازی تبریز در سال ۹۷ به قیمت کارشناسی سال ۹۴ به مش قربونعلی واگذار می‌شود! مش قربونعلی کیست؟ چرا در تمام رسانه‌ها و حتی صحن دادگاه هم از «مش قربانعلی» یاد می‌شود؟

مش قربانعلی با نام واقعی «قربانعلی فرخزاد» با تحصیلات پنجم ابتدایی از او‌ حتی با عنوان «آقای دکتر» هم نام برده می‌شود، وی از خاندان مشهور فرخزاد است و ارتباطات بسیار زیادی با نیروهای امنیتی از دهه ۶۰ تا بحال داشته است، هرجایی لازم باشد خود را از بستگان فروغ و فریدون فرخزاد می‌خواند و‌ هر جایی هم لازم باشد خود را فرزند سر آشپز کاخ نیاوران نام می‌برد که پدرش اولین کسی است که در کاخ را بر روی انقلابیون در بهمن ۵۷ باز کرده است .

قربانعلی فرخزاد در حالی گفته می‌شود که اکنون در زندان است که سال گذشته عکس‌هایی از وی در تفلیس منتشر شد، مقام‌های قوه قضائیه اعلام کردند در مرخصی استعلاجی است اما پاسخ ندادند که بر فرض صحت آیا همه زندانیان در دوران مرخصی می‌توانند به خارج از کشور سفر بکنند یا خبر؟ ما هنوز نمی‌دانیم‌ مش قربانعلی از مرخصی در تفلیس به ایران بازگشته یا خیر؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy