Thursday, Dec 21, 2023

صفحه نخست » اختلاسی که حداقل یک سردار سپاه در آن دخیل نباشد شرعاً حرام است!

sepah.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

اختلاس‌ها در نظام مقدس ما، مانند تونل‌های حماس هستند، از زیر به هم وصلند. زمانی که برای اولین بار ماجرای اختلاس چای دبش را شنیدم، بشدت نگران شدم، با خودم فکر کردم، نکندخدای ناکرده اختلاسگران غیر خودی بوده و در نتیجه فعل حرامی انجام شده باشد. بعداً که فهمیدم این اختلاس از زیر به سردار کاظمینی وصل بوده خیالم راحت شد، بخصوص این که ایشان تخصصی ویژه‌ای در اختلاس دارد.

سرداران سپاه در اختلاس‌ها عملکردی مانند صیغه در روابط زن و مرد را دارند، یعنی فعل حرام را تبدیل به فعل حلال می‌کنند، البته سهم شیر را هم می‌برند، که حقشان است. برادران اختلاسگر اسم شرکت را چارده معصوم گذاشتند و با انتخاب این اسم آن را بیمه کردند، تا کسی جرات نکند با آن‌ها در بیفتد. اگر کسی با یک معصوم در بیفتد، آن معصوم چشم و چار طرف را در می‌آورد و چار شاخش را هوا می‌کند، وای به حال این که کسی با چارده معصوم در بیفتد که تازه حضرت عباس هم در بین آن هاست.
متاسفانه رهبری در مورد این اختلاس نمی‌تواند بگوید که کش ندهید، کما این که نگفت. برای این که اختلاس بیش از سه میلیارد دلار خود به خود کش می‌آیدو کسی نمی‌تواند جلوی کش آمدن آن را بگیرد. یک مقام آگاه در بیت به من گفت که سهمیه اختلاس با توجه به دوری و نزدیکی به بیت مشخص می‌شود و در هر اختلاسی باید یک سردار سپاه مقام ارشد آن اختلاس باشد وگرنه آن اختلاس از بیخ و بن حرام خواهد بود. البته ویترین اختلاس می‌تواند کسی دیگری باشد ولی ممکن است بعد از پایان اختلاس سرش بر باد رود. همان مقام آگاه به من گفت که برای اختلاس بیش از ۲۰۰ میلیون دلار باید همه خودی‌ها مجوز بگیرند، فرم اختلاسنامه را پر نموده و تاییدیه بیت را بگیرند.
بنظر من باید با برادرانی که سهمیه اختلاس را رعایت نمی‌کنند کار فرهنگی کرد، به آنها فهماند که این مبالغ مازاد بر سهمیه را که شما اختلاس می‌کنید، شرعاً حرام است، برای این که از سفره مردم مظلوم غزه، لبنان و سوریه می‌زنید.
در پایان جسارتاً از مناقل قدرت (مقامات عالی اهل منقل) سوالی دارم. آیا این چای دبش در پای منقل به شما می‌چسبد یا نه؟ اگر می‌چسبد این اختلاس را به خاطر لحظات خوشی که در پای منقل می‌گذرانیدبر آن‌ها ببخشایید و اگر نمی‌چسبد دستور بدهید تا چندین کیسه چای را از آن‌ها پس گرفته و به بیت المال برگردانند.

ابومالش
آذر ماه ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy