Wednesday, Dec 27, 2023

صفحه نخست » مهسا تمام! حالا محکم تر بزنید توو سر و کله هم!؛ ف. م. سخن

IMG_8536.pngالبته که نام مهسا در تاریخ سیاه کشورمان، جاودانه خواهد ماند مانند اولین کسی که در ایران بعد از انقلاب، به دست آخوندها کشته شد و هنوز نامی از او در جایی درج نشده، یا مثلا سیمون فرزامی، سردبیر روزنامه فرانسوی ژورنال دو تهران که در آذر ۵۹ به اسم جاسوسی ولی در اصل به خاطر یهودی بودن اعدام شد و نامی از او امروز در یادها نمانده ولی قطعا در تاریخ ایران ثبت و بارها تکرار خواهد شد؛ اما مردم ایران و جهان، این نام ها را بنا به طبیعت بشری، مدتی به یاد خواهند داشت ولی دو سه سال از واقعه که گذشت آن ها را به دست فراموشی خواهند سپرد.

قتل دلخراش مهسا موجب به وجود آمدن حرکتی اعتراضی و سراسری علیه حکومت نکبت در ایران و جهان شد که با تمام شکوه و عظمت اش بیش از یک سال دوام نیاورد آن هم به خاطر نداشتن «اپوزیسیون واقعی» و «سیاست فهم» که از همان روز آغاز حرکت های اعتراضی به جای منسجم کردن خود و ملت، شروع به تقسیم غنایم آتی کردند و به خاطر اسم در کردن و گرفتن فاند و نام کُردی بر روی حرکت مهسا گذاشتن همه چیز را به گند و ابتذال کشیدند.

حالا با پاک کردن تصویر مهسا از روی هواپیمای آرژانتینی که حامل کمک به غزه بود، شاهد پاک شدن و تمام شدن موضوع مهسا به شکل واقعی هستیم.


دیگر نه خبری از رژه ی دخترکان مدل و مو قیچی زدن هستیم، نه دعوا سرِ اسم این عزیز، مهسا بود یا ژینا! نه شاهد چسباندن تکه های مو به پیکان هستیم، نه اظهار نظرهای دو زاری که این دو ی ماراتن است نه دو ی صد متر!

اکنون دیگر نه از راهپیمایی صد هزار نفره برلین اثری مانده است نه از جیغ و داد کردن ها و «شِیم آن یو» گفتن به مثلا مسوولان کشور کانادا و ایجاد رسوایی در حدی که باعث شد مقامی عالی رتبه از کانادا، که به خاطر جنبش مردم ایران در جمع ایرانی ها حضور یافته بود به خاطر اهانت به او و کشورش سالن را ترک کند.

حالا باید به خانم ها و آقایان فرصت طلب، گفت بفرمایید تحویل بگیرید! وقتی تصویر مهسا را از روی هواپیما پاک می کنند، در اصل تصویر کشته شدن فجیع او را از اذهان بین المللی پاک کرده اند. خارجی هایی که صادقانه و با تمام وجود از مردم ایران و دختران ما حمایت می کردند، امروز همه به کار و زندگی خود مشغول اند و ما ملتی هستیم بدبخت و بدون پشتیبان در جهان.

حالا نام مهسا را ژینا کنید، در کنار شعار انگلیسی شعار کُردی بنویسید، توی سر و کله ی هم بکوبید، ان شاءالله حکومت نکبت همینجوری خود به خود سرنگون خواهد شد و شما در حکومت آینده مقام وزارت و وکالت خواهید گرفت یا موفق به جدا کردن تکه هایی از ایران خواهید شد.

*****



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy