Sunday, Dec 31, 2023

صفحه نخست » بخشی از خاطرات تکان‌دهنده سید مهدی امام جمارانی و نقش عناصر امنیتی در اخلال در حج در سال ۱۳۶۵

jamarani.jpgعبدی مدیا - بخشی از خاطرات تکان‌دهنده سید مهدی امام جمارانی و نقش عناصر امنیتی در اخلال در حج در سال ۱۳۶۵ برای اینکه بیشتر بدانید قدرت و لایه‌های عجیب آن در جمهوری اسلامی چقدر پیچیده است به یک قسمت کوچک از خاطرات تعدیل شده سید مهدی امام جمارانی در جلد دوم خاطراتش در صفحات ۸۸۹ و ۸۹۰ که توسط موسسه عروج هم منتشر شده توجه و دقت ویژه کنید.

برادرانی گمنام!! در سال ۱۳۶۵ ساک‌های تمام «حجاج اصفهان» را که خود سازمان حج به آنها میداده با چمدان‌های دیگری حاوی مقداری تی.ان.تی جاسازی شده، عوض میکنند. سپس یکی از ارگانهای خاص! با سفارت عربستان تماس گرفته و این اقدام را دقیقاً گزارش میدهد. همه مسئولان اطلاعاتی و امنیتی هم رسماً اعلام بی اطلاعی میکنند!!.

هواپیما در جده به زمین می نشیند و دقیقا ساک‌های لو داده شده توسط دستگاه امنیتی و انتظامی عربستان شناسایی میشود. و این میشود یک توطئه‌ای با هدایت عناصری امنیتی برای اهداف بزرگ‌تر که سال بعد آن یعنی سال ۱۳۶۶، میشود همان که شد در حج این تنها روایت کوچکی از پیچیدگی و تو در توهای ساختار قدرت و ساحت سیاست بخصوص لایه‌های اطلاعاتی در جمهوری اسلامی بود که تازه آن سالها امکانات و تجهیزات فعلی را نداشتند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy