Monday, Jan 1, 2024

صفحه نخست » مواجه و گفتگوی آخوند خوب! با دختران نسل جدید

2-1.jpgچند نکته درباره: مواجه و گفتگوی آخوند خوب! با دختران نسل جدید اخیرا مستند "عمامه صورتی" با هدف نمایش چهره متفاوت از آخوندها منتشر شده، چند نکته در این ویدیو قابل توجه است: شجاعت دختران جوان که اوج نفرت مردم از دیکتاتور عظما را اعلام و به صراحت می‌گویند: خامنه‌ای و پسرش باید بروند.

هوشمندی دختران، که به درستی فهمیده‌اند حجاب، پاشنه آشیل دیکتاتوری آخوندی ست و می‌گویند: به هیچ قیمتی حاضر نیستند حجاب اجباری را سر کنند. آخوند خوب! بطور زیر پوستی برای مظلوم‌نمایی و سفیدشویی آخوندها و طلبه‌ها می‌گوید: آخوندها پول و حقوق خود را از خمس و زکات مردم می‌گیرند.

این در حالیست که سالانه ده‌ها هزار میلیارد تومان بودجه دولتی به حوزه‌های علمیه و نهادهایی که زندگی آخوندها را تامین می‌کنند، اختصاص می‌یابد. البته ناگفته نماند که در دنیای مدرن که مردم مالیات می‌دهند، دادن خمس و زکات کاملا زیر سؤال است و این پول‌ها با عقل جور در نمی‌آید.

آخوندها چه ارزش افزوده‌ای برای جامعه ایجاد می‌کنند؟ چه مشکلی را از جامعه حل می‌کنند که اینقدر پول به جیبشان می‌رود؟ ناگفته پیداست که که این ویدیو محال است بدون هماهنگی با نهادهای امنیتی ساخته شده باشد و پرداختن به دزدی.ها و رفتارهای طالبانی عناصر سوخته و منفور مانند علم الهدی، صرفا برای نمایش بی‌طرفی و عدالت‌خواهی بوده. حسین شمقدری سازنده ویدیو از نیروهای نزدیک به موسسه اوجِ سپاه و منتخب و داور چند دوره "جشنواره ساندیسی امنیتی عمار" است.

- متن و ویدیو ارسالی مخاطبان - ویدیوی کامل این پروپاگاندای آخوندها، بیش از ۱۳ دقیقه است و شاید تا حالا دیده باشید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy