Wednesday, Jan 3, 2024

صفحه نخست » یک پسر جوان مادرش و مردی که «با او رابطه داشت» را با شلیک گلوله کشت

3-2.jpgیک پسر جوان مادرش و مردی که «با او رابطه داشت» را شبانه و با شلیک گلوله به قتل رساند. روزنامه اعتماد نوشت که این پسر جوان در جلسه دادگاه ابراز پشیمانی نکرد و گفت اگر مادرش زنده شود، باز هم او را خواهد کشت.

پلیس در گزارش خود آورده است، زن میانسال به نام فریبا با مردی به نام صابر «رابطه پنهانی» داشت. آن‌ها از شمال کشور به تهران آمده بودند و با هم زندگی می‌کردند. این پسر جوان که شهرام نام دارد، پس از بازداشت مدعی شد: «آن‌ها را کشتم چون به پدرم خیانت کرده بودند.»

havades.jpgدر این گزارش آمده است که مادر شهرام ۳۲ سال از پدرش کوچک‌تر بود. او مدعی شد: «ما سه فرزند هستیم. من بزرگ‌تر هستم و دو برادر دیگرم کوچک هستند. والدینم همیشه با هم اختلاف داشتند. مادرم گفت می‌خواهد طلاق بگیرد. پدرم طلاقش نمی‌داد تا اینکه متوجه شدم با مردی رابطه دارد و بعد هم به تهران فرار کرد.

من موضوع را با دو دوستم مطرح کردم و همراه آن‌ها به تهران آمدیم. در راه تهران یک اسلحه خریدیم. من آدرس مادرم را داشتم. نیمه‌شب بالای سر آن‌ها رفتم و هر دو را به قتل رساندم.» در این گزارش به حکم صادر شده برای شهرام و دیگر متهمان اشاره‌ای نشده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy