Saturday, Jan 6, 2024

صفحه نخست » طعنه تند اکبر اعلمی به علم‌الهدی

taaneh.jpgامام جمعه مشهد با اشاره به حمله تروریستی در کرمان گفت: شهادت این ۸۵ نفر در ظاهر رنج است، اما در باطن الطاف الهی است و همه ما برای این الطاف خداوند را شکر می‌کنیم. شکرگزاری این الطاف در انتخابات خود را نشان می‌دهد!

shahid.jpgاکبر اعلمی:

ان‌شاءالله این الطاف الهی شامل حال جنابعالی و امثال شما شود، تا شاید بسیاری از مردم نيز به واسطه این لطف، از رنج شنیدن اینگونه مهملات و اباطیل هفتگی که در حکم سوهان روح است رها گردند.

بیشتر بخوانید:

با منطق علم‌الهدی باید شکرگزار شهادت امام علی و امام حسین بود!

مجتبی لطفی

علم الهدی امام جمعه مشهد گفته: "شهادت این ۸۵ نفر به ظاهر رنج است اما در باطن الطاف الهی است و همه ما برای این الطاف، خداوند را شکر می‌کنیم."

با این منطق آقای علم الهدی ترور و کشتارهای تاریخ اسلام همه از الطاف خداوند است پس باید:

بر ترور امام علی به‌دست گروه تروریستی خوارج شاکر باشیم!

بر ترور و مسموم شدن امام حسن به‌دست همسرش شاکر باشیم!

و بر شهادت امام حسین و یارانش در کربلا به‌دست حاکم ظالم وقت خدا را شاکر باشیم!

در حالی که در آموزه‌‌های دینی بر آمران و مباشران این ترورها و جنایات لعن و نفرین فرستاده شده و به ویژه جنایت کربلا مصیبت عظیمی شمرده شده است.

اما بنابر منطق امثال علم‌الهدی که شهادت هموطنان ما در فاجعه تروریستی کرمان را لطف الهی می‌دانند، قاعدتا هر گروه یا افرادی که به هر نحوی پشت این قساوت و بی‌رحمی قرار دارند نه تنها نباید مجازات شوند بلکه باید توسط امثال جناب علم‌الهدی تشویق گردند زیرا راه رسیدن به الطاف الهی را هموار کردند! پس روی چه حسابی این همه وعده انتقام داده می‌شود؟!

این‌که کشته و تلفات یعنی پیشرفت و سر بلندی و لطف الهی است، روزی برای تبلیغات و تشجیع و تحریک احساسات مفید بود که منطقی پشت سر آن وجود داشت و مانند برهه‌ای از دهه ۶۰ که میان حاکمیت و مردم گسستی وجود نداشت و نه امروز که شاهد بی‌اعتمادی و گسست میان دولت/ ملت هستیم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy