Saturday, Jan 6, 2024

صفحه نخست » عضو بیت رهبری مدیرعامل باشگاه استقلال شد

6-5.jpgایران اینترنشنال - ایرنا خبر داده است که «علی آقامحمدی»، عضو تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر علی خامنه‌ای «برای سروسامان دادن به هیات مدیره استقلال» به جمع مدیران ارشد این باشگاه اضافه شد. آقامحمدی از ۱۷ سال پیش و با حکم علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، عضو حقیقی مجمع تشخیص است.

آقامحمدی که یکی چهره‌های پرنفوذ اقتصادی دفتر رهبر جمهوری اسلامی شناخته می‌شود و رئیس گروه اقتصادی دفتر علی خامنه‌ای است، در دهه شصت، هفتاد و هشتاد به مدت ۱۸ سال عضو، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و مدتی مدیرعامل این باشگاه بود.

ایرنا، خبرگزاری دولت در توجیه حضور آقامحمدی در استقلال نوشته که در دوره او «یک قهرمانی، یک نایب قهرمانی آسیا و چند قهرمانی لیگ‌ها و مسابقات داخلی» برای آبی‌های پایتخت بدست آمده است.

ورزش سه نوشته که «او در آستانه واگذاری باشگاه به بخش خصوصی به منظور سروسامان دادن به مشکلات بی‌پایان استقلال در سال‌های اخیر وارد ترکیب هیئت مدیره خواهد شد.»

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

ایرنا هم پیش‌بینی کرده است که آقامحمدی رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خواهد شد. آقامحمدی که سخنرانی‌های انتقادی مختلفی در ارتباط با شیوه خصوصی‌سازی دارد، در زمانی وارد باشگاه استقلال شده است که باید تکلیف مالکیت این باشگاه با واگذاری به بخش خصوصی مشخص شود. هرچند که تاکنون گفته شده شرکت‌های شبه‌دولتی، مشتری استقلال و پرسپولیس بوده‌اند.

قرار است ۲۶ دی، سهام استقلال و پرسپولیس واگذار شود. قرار بود ۱۲ دی این اتفاق بیفتد، اما فرابورس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به دلیل نبود تقاضای خرید برای استقلال و پرسپولیس عرضه ۵۱ درصد سهام این دو باشگاه به ۲۶ دی موکول شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy