Tuesday, Feb 20, 2024

صفحه نخست » ویدیویی مشکوک و بدون صدا از (سرکوبگران؟) در محله احمدآبادمستوفی

22-8.jpgویدیویی بدون صدا از مکانی در احمدآبادمستوفی از توابع اسلامشهر در جنوب غربی تهران برای ایران بریفینگ ارسال شده است، فرستنده اظهار داشته هر پنج شنبه و جمعه افرادی به این محل مراجعه می‌کنند و با موتورهای سنگین بالای ۲۵۰سی‌سی ابتدا به اتوبان آزادگان می‌روند و احتمالا از تهران خارج می‌شوند و حوالی غروب باز می‌گردند.

این محل و ساختمان طبق اطلاعات فرستنده پیش از این کارخانه کالباس سازی بوده و حالا در اجاره نیروی_انتظامی است، یک آنتن بر فراز آن نصب است و‌ از خودرویی نیروی انتظامی که هر روز غذا می‌آورد مشخص است در طول هفته نیز افرادی در آن مستقر هستند.

ظواهر افراد و‌مدل لباس و تیپ آنها به هر چیز می‌خورد جز پرسنل نیروی انتظامی اما از آرم لباس دو نفری که فرم‌ ناجا برتن دارند مشخص است به یگان ویژه تعلق دارند. یگانهای ویژه ناجا هیچ مسئولیتی ندارند الا سرکوب ، این افراد حتی در پوشش زورگیر و‌ اراذل و اوباش نیز به خیابان‌ها می‌آیند برای ایجاد رعب و وحشت.

ای کاش فرماندهان نیروهای امنیتی و خامنه‌ای یک صدم این درایت و دوراندیشی را هم برای حل مشکلات و‌ مرتفع نمودن گرفتاری‌های عظیم معیشتی و اقتصادی مردم هم داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy