Tuesday, Feb 27, 2024

صفحه نخست » با انتخابات مجلس، سندیکای مافیای سپاه خالص سازی می شود

roostayee.jpgفرزانه روستایی

این یک شوخی نیست و بخشی از واقعیت امروز جامعه آخوند زده و سپاهی زده ماست که مردم به شوخی می گویند انتخابات به اتمام رسیده است، مردم هفته آینده پای صندوق های رای می آیند.

انتخابات مجلس دوازدهم در میان همه انتخاباتی که در ۴۵ سال گذشته برگزار شد از همه مهندسی شده تر و بی آبروتر است و بیشتر شبیه به گرفتن بیعت از دوستان و رفقا و مرده های ۱۴۰۰ سال پیش است تا کمپینی که جهت معادلات سیاسی کشور را با اراده و مشارکت مردم تعیین می کند. ريیس این مجلس چندین پرونده سیاه مالی از دوران شهرداری تا ریاست مجلس را داراست و بدون هماهنگی با باند او جابجایی پول های کلان کشور که کسی نمی داند از کجا سر در می آورد امکان پذیر نیست.

در هر کجای دیگر دنیا بود ابتدا از باقر قالیباف که نامزد ریاست مجلس است می پرسیدند که نتیجه پرونده اختلاس های میلیاردی هلدینگ یاس چه شد؟

پرونده واگذاری املاک بزرگ در زمان شهرداری چه شد؟

ماجرای سیسمونی گیت و نیز توزیع ماشین شاسی بلند و تراول چک بین رفقا و نمایندگان مجلس از کجا سر در آورد؟

و سرانجام آقازاده مال مردم خور شما از کجا پول آورد و علیه اداره مهاجرت کانادا وکیل استخدام و کیس حقوقی باز کرد؟

بی شک برای هیچیک از این سوالها پاسخی وجود ندارد اما قالیباف رئیس مجلس آتی است که دور جدیدی از اختلاس های باندها و مافیای سپاه را هماهنگی می کند. جای تاسف است که کشور ایران با چندهزار سال سابقه تمدنی تنها اقلیمی است که به صورت انحصاری از سوی دون ترین شهروندان اداره می شود که سابقه همه گونه خلافکاری مالی و اداری را دارند و همین مجموعه حاکمیت فعلی کشور ایران را تشکیل می دهند.

با همه این احوال، ما در انتهای تاریخ قرار نداریم و دیر یا زود خواهد آمد روزهایی که گردن را برگردانیم و به این روزهای سیاه و عفن اسلامی بخندیم و به خود بگوییم کاش لشگر دزدها و اختلاسگران زودتر مغلوب و منکوب شده بودند و کشور با چنین خسارت های بزرگی مواجه نشده بود که از آسیب های مغول کم ندارد.

👈 ویدئو های بیشتر در کانال یوتوب کانال یک

👈 ویدئو های بیشتر در کانال فرزانه روستایی

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy