Wednesday, Feb 28, 2024

صفحه نخست » یک عامل تروریستی حین انجام بمب‌گذاری منفجر شد

entehari.jpgکیهان لندن - در ادامه ناآرامی‌ها در استان سیستان و بلوچستان، روز چهارشنبه نهم اسفندماه در حوالی «پاسگاه محمدان» شهرستان بمپور یک بمب منفجر شد.

مهدی شمس آبادی دادستان استان سیستان و بلوچستان گفت، «دو عامل تروریستی برای انجام عملیات بمب‌‌گذاری کنار جاده با هدف منفجر کردن ماشین گشت پاسگاه وارد کشور شده بودند که در حین انجام عملیات بمب‌گذاری بر اثر اتصال چاشنی انفجاری بمب منفجر شده است.»

در اثر این انفجار یکی از عوامل بمب‌گذاری کشته و فرد دیگر متواری شده و تحت تعقیب قرار دارد.

terror.jpgبه گزارش کانال تلگرامی «رصد بلوچستان» در پی این انفجار، یک مغازه تخریب شده، اما از تلفات جانی در این سانحه هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

منابع محلی استان سیستان و بلوچستان گزارش دادند عوامل بمب‌گذاری قصد جاسازی بمب در مقابل ستاد انتخاباتی «عبدالناصر درخشان» از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در محمدآباد بمپور داشتند.

در ماه‌های اخیر بارها مقامات امنیتی جمهوری اسلامی اعلام کردند که اعضای گروه‌های تروریستی را که قصد خرابکاری و بمب‌گذاری داشتند در استان سیستان و بلوچستان بازداشت کرده‌اند. در یکی از همین موارد سخنگوی نیروی انتظامی ۱۷ بهمن‌ماه اعلام کرد، دو نفر از عوامل مرتبط با داعش و «انصارالفرقان» که قصد انجام «عملیات تروریستی» داشتند در سیستان و بلوچستان بازداشت شده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy