Sunday, Mar 10, 2024

صفحه نخست » پاسخ عجیب برادر قاضی منصوری در جواب یکی از خبرنگاران داخلی درباره قوه قضاییه

10-1.jpgایران بریفینگ - روز گذشته برادر قاضی منصوری در جواب یکی از خبرنگاران داخلی که در مورد فساد در قوه قضائیه از او‌سئوال پرسیده بود جواب قابل تاملی می‌دهد، وی می‌گوید:«شما در ابتدا ثابت کن برادر من به قتل رسیده بعد سئوال بپرس» اظهارات برادر قاضی منصوری البته مسبوق به سابقه است، در حالی که سال ۱۳۹۹ ، رئیس سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد جسد قاضی منصوری به خانواده‌اش تحویل داده شد است ، برادر وی گفته‌های این مقام جمهوری اسلامی را تکذیب کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن اعلام این نکته که:«هنوز علت مرگ غلامرضا منصوری مشخص نشده است و به دلیل اینکه در حوزه سم‌شناسی و پاتولوژی فرآیندهای آزمایشگاهی و آماده‌سازی لام‌های تشخیصی فرآیندی طولانی است امیدواریم بتوانیم در یکی دو هفته آینده پاسخ را به مرجع قضائی اعلام کنیم، عنوان کرد : پیکر متوفی با دستور مقام قضایی به خانواده‌اش تحویل داده شد.

دو‌روز بعد اما برادر قاضی منصوری در واکنش به گفته ‌های وی اعلام کرد چهره برادرم قابل تشخیص نیست و اصولا بعید می‌دانم این پیکر متعلق به برادرم باشد! وی اعلام کرده بود جسدی که منسوب به برادر من است، به ایران آوردند و دوبار هم با خانواده به پزشک قانونی رفتیم منتها نتوانستیم ظاهر جسد را احراز کنیم چرا که اصلا ابعاد جسد به ابعاد برادرم نمی‌خورد.

وی همچنین در مورد آزمایش ژنتیک ابراز داشت: پزشک قانونی از همه خانواده ما آزمایش دی ان ای گرفت اما جواب آزمایش را اعلام نمی‌کنند و می‌گویند کیت تشخیص فعلا نداریم! بهر روی قاطعانه می‌گوئیم، جمیع مسائل ما را بر آن داشت که این جنازه را تحویل نگیریم و در تعجب هستم از این اظهارات رئیس پزشکی قانونی و منتظریم که آزمایش دی ان ای اعلام شود چراکه ظاهر این پیکر به برادر من نمی‌خورد.

مطالب بیشتر در سایت ایران بریفینگ

گفتنی است با توجه به اظهارات برادر منصوری و‌اظهارات ضد و‌نقیض مقامهای قضایی ایران اکنون این سئوال مطرح است که اصلا آیا منصوری فوت کرده است؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy