Monday, Mar 11, 2024

صفحه نخست » دو باخت بزرگ داخلی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgیک - در پی رفراندم نه به جمهوری اسلامی، در یازده اسفند از سوی اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران، رهبر رژیم از ادعای خدائی دست برداشته و صحبت از جانشینی خود (خواندن غزل خداحافظی) نموده است. که حاکی از شوکه شدن‌اش، از تحریم ساختارشکن انتخابات قلابی، از سوی ملت ایران بوده است. گزارش هیات حقیقت یاب سازمان ملل، مبنی بر ارتکاب جنایت علیه بشریت، از سوی رژیم در سرکوب بیرحمانه خیزش مهسا (زن زندگی آزادی) که احتمال ارجاع پرونده به دادگاه بین المللی، جهت محاکمه رژیم را دارد.

دو - احداث بندرگاه از سوی آمریکا در غزه، ظرف چند هفته آینده و بسته شدن گذرگاه زمینی رفح با مصر و کنترل اسرائیل، بر مبانی ورودی خاکی غزه و در نتیجه عدم امکان رژیم، به رساندن کمک‌های تسلیحاتی و.. به حماس را در پی خواهد داشت. گزارش فرمانده نیروهای آمریکا در منطقه، به سنای آمریکا، در مورد شرارت‌های رژیم و لزوم خاتمه دادن باین شرارت‌ها، با تکمیل عمق راهبردی، در راستای دفاع از منافع آمریکا و متحدین خاورمیانه‌ای و شمال آفریقا، که به معنی واخوانی مدارک ارسالی، از تحریم انتخابات قلابی رژیم، از سوی ملت ایران، با توجه به گزارشات سفارتخانه‌های مقیم تهران و در نتیجه تغییر سیاست کلی در راستای حذف رژیم می‌باشد.
نتیجه آن که: این تنها ملت ایران است. که با اقدامات خود، همچون تحریم رژیم و خیزش عمومی، می‌تواند. تمام معادلات و معاملات با رژیم در سیستم روابط بین المللی را، به هم زده، زمینه را برای خاتمه این بساط شرور و بدخیم در ایران، فراهم نماید.

علی اکبر امیدمهر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy