Saturday, Mar 16, 2024

صفحه نخست » آیا بهزاد آقاجانی "فعال سلطنت‌طلب"، عامل سپاه است؟

aghajani.jpgبابک تقوایی در توییتر نوشت: سازمان‌های اطلاعاتی ایران از اکتبر ۲۰۲۲ تلاش‌های خود برای نفوذ به اپوزیسیون ایران در کشورهای اتحادیه اروپا را افزایش داده‌اند.

بهزاد آقاجانی، یکی از اعضای سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اکنون در آلمان زندگی می‌کند، در میان افراد مظنون است. عکس هایی از وابستگی وی به تیپ امام حسین از لشکر ۲۵ کربلای سپاه در شمال ایران در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گفته بابک تقوایی افراد وابسته به سپاه ممکن است تلاش کنند تا به جامعه یهودیان ایران یا جوامع اسرائیلی در آلمان و سایر کشورهای اروپایی نفوذ کنند و خود را به عنوان فعالان مخالف یا حامیان رضا پهلوی معرفی کنند.

444a.jpgادعا شده که بهزاد آقاجانی یک تتو صلیب شکسته روی دستش داشته ولی برای تقاضای پناهندگی به آلمان آن را مخدوش کرده است:

666.jpgتصاویری از صبا خویی در کنار بهزاد آقاجانی در آلمان نیز منتشر شده است. به گفته بابک تقوایی، صبا خویی با یکی از افسران اطلاعاتی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام مستعار رامبد نامدار ارتباط دارد. نامدار قبل از سال ۲۰۲۲ مسئولیت جاسوسی از ایرانیان-اسرائیلی را بر عهده داشت.

***

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این گزارش، نظر نویسنده بوده و الزاماً بازتاب دیدگاه خبرنامه گویا نیست



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy