Sunday, Mar 17, 2024

صفحه نخست » افشای واریز ماهانه میلیاردی به حساب شرکت شخصی صدیقی و پسر

sedighi.jpgافشای واریز ماهانه یک میلیارد تومان به حساب شرکت شخصی کاظم صدیقی و پسرش، ابعاد تازه‌ای به پرونده فساد امام جمعه موقت تهران داده.

آن هم ساعاتی پس از آن‌که او مدعی شد یک نفر با جعل امضا زمین هزار میلیارد تومانی را به نام او و پسران و عروسش زده و آن‌ها خبر ندارند

***
***

منوتو - در حالی که پرونده انتقال مالکیت باغ ۴ هزار متری در شمال تهران به نام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و فرزندانش همچنان جنجال برانگیز است، رسانه‌های داخلی به نقل از یاشار سلطانی، فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب, از پرونده فسادی جدید و واریز ماهانه یک میلیارد تومان به حساب کاظم صدیقی و فرزندش از طرف هتل جهان مشهد پرده برداشته‌اند.

به گزارش این رسانه‌ها سلطانی گفته است: «سوژه‌ی این گزارش وضعیت مالکیت درآمدهای «هتل جهان» در مشهد است. هتلی است که سال ۱۳۹۳ از سوی خیرین به حوزه علمیه امام خمینی تهران در ازگل به مدیریت کاظم صدیقی واگذار شد تا از درآمدهای آن برای حوزه‌ علمیه و هزینه‌های آموزشی و دینی این حوزه استفاده شود. اما بر اساس اسنادی که در اختیارم قرار گرفته درآمد این حوزه در سال جاری به حساب موسسه‌ای به مدیریت کاظم صدیقی واریز می‌شود.»

این در حالی است که همین امروز صدیقی در مصاحبه با تمام اتهامات منتسب به خود و فرزندش را تکذیب کرده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy