Sunday, Mar 31, 2024

صفحه نخست » موش تناول کند این آیت الله صدیقی را ! ابومالش

abumalesh.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

موش تناول کند این آیت الله صدیقی را, واقعاً انسان رمانتیکی است, بی دلیل و با دلیل گریه می‌کند. اشک دم مشک ترین روحانی نظام اسلامی است. می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان فیلم‌های هندی باشد. من اطمینان دارم که هنگام شمردن پول‌ها در محضر اشک می‌ریخت و حدس می‌زنم از شدت حواس پرتی پول‌ها را به جایی که به حساب حوزه علمیه بریزد به خانه برده است.

دانشگاه امام صادق, بکوری چشم کسانی که شیخ گریان را گریان‌تر کردند, او را برای سخنرانی شب‌های قدر انتخاب کرد. اما بوق‌های رسانه‌ای دشمن چنان هیاهو برای هیچ کرده بودند که حتی دانشگاه امام صادق که هزاران دزد تازه نفس را تربیت کرده است, مجبور شد پا پس بکشد. هدف این هوچیان آیت الله صدیقی نبود, هدف آن ها, اول امام زمان بود که رابطه‌ای ویژه‌ای با آیت الله صدیقی دارد و دوم مقام رهبری است که او را به عنوان نور چشمی خود انتخاب کرده و برایش روضه تک نفره می‌خواند. آیت الله صدیقی از فقهای جبهه پایداری است و دبیرکل آن سردار محصولی که ثروت فراوانی دارد گفته بود که این ثروت را برای خود جمع نکرده و منتظر ظهور امام است تا آن را دودستی تقدیم امام زمان کند. آیت الله صدیقی هم این حوزه علمیه را برای خودش نساخته, برای امام زمان ساخته, اسم شرکتش هم اندیشه‌های قائم است و این زمین را که مردم می‌گویند دزدیده در زمان ظهور, تقدیم آقا امام زمان خواهد کرد. ایشان با اجازه امام زمان این زمین‌ها را بالا کشید.

توجه داشته باشید, امام زمان خودش نمی‌تواند به ثبت شرکت‌ها بیاید و اسناد را امضا کند. برای اینکه آمریکایی‌ها دنبالش هستند و او را ترور می‌کنند. رائفی‌پور گفته است که آمریکایی‌ها همه اطلاعات مربوط به امام زمان را دارند, فقط عکسش را ندارند, اگر ایشان به اداره ثبت شرکت‌ها می‌رفت, بلافاصله شناسایی می‌شد. اینکه گفته می‌شود امام زمان گله کرده است که به کشور ایران می‌گویند مملکت امام زمان ولی سهم من فقط یک دهنه چاه است, توسط نایب برحقش تکذیب شد.

حاج بابای ما که به هیچ صراطی مستقیم نیست, می‌گوید که در جمهوری اسلامی اسامی, مصداق "برعکس نهند نام زنگی کافور" و یا به زبان عامیانه کچل و زلفعلی است. صدیقی دروغگو و آبرومند که خودش کارنامه درخشانی در دزدی دارد و دختر نماینده مجلس را از راه به در کرده, بی‌آبرو و شریفی معاون سابق قالیباف ناشریف است. حاج بابا می‌گوید اگر زمین را می‌شد صادر کرد دزدان تازه نفس وابسته به بیت, نصف مساحت کشور را صادر کرده و فروخته بودند و معتقد است که اگر خداوند به جای چند صد هزار آخوند, چند صد هزار گاو به ما داده بود, بزرگترین صادر کننده لبنیات در دنیا بودیم.

فروردین ۱۴۰۳ ابومالش



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy