Tuesday, Apr 2, 2024

صفحه نخست » پیام وزیر دفاع اسرائیل به سپاه و جمهوری اسلامی

idf.jpgحمله به کنسولگری جمهوری اسلامی پاسخ اسرائیل به حمله به ایلات بود

منابع ایران‌اینترنشنال فاش کردند حمله اسرائیل به فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه در پاسخ به حملات روزافزون و مکرر جمهوری اسلامی و نیروهای نیابتی آن علیه اسرائیل از جمله پرتاب پهپاد به پایگاه دریایی ایلات انجام گرفته است.

بنا بر گفته این منابع، اسرائیل مسئول حمله روز دوشنبه ۱۳ فروردین به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و کشته شدن محمدرضا زاهدی و دیگر مقام‌های سپاه پاسداران در دمشق بوده است.

پیشتر وزیر دفاع اسرائیل در نشستی با مقامات فرماندهی جبهه داخلی ارتش به منظور بررسی برنامه‌ها در صورت تشدید درگیری‌های مرزی، پس از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و پیآمدهای کشته‌شدن تنی چند از فرماندهان سپاه پاسداران در این حمله، گفت‌وگو کرد.

به نوشته «یدیعوت آحارانوت»، گالانت احتمال وقوع جنگی فراگیر را نیز در این نشست مطرح کرد.

وزیر دفاع اسرائیل: برای تمام دشمنان روشن خواهیم کرد که اقداماتشان بهای سنگینی دارد

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل بدون اشاره مستقیم به حمله علیه فرماندهان سپاه در سوریه، در نشستی گفت که هدف اسرائیل جلوگیری از رشد ساختار نظامی دشمن در هر زمان و هر مکان است.

او تاکید کرد: «برای تمام کسانی که در خاورمیانه علیه اسرائیل اقدام کنند روشن خواهیم کرد که اقداماتشان بهای سنگینی دارد.»

کیهان: باید به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های اسرائیل در تمام کشورها حمله کنیم

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان وابسته به رهبر جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه در مطلبی خواهان حمله ایران به تمامی سفارتخانه‌های اسرائیل شد.

شریعتمداری در این یادداشت نوشت بر اساس اصل «‌مقابله به مثل‌» حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های اسرائیل در تمامی کشورها «حق مسلم ایران اسلامی است» و سازمان ملل متحد باید از این کار «حمایت» کند.

او در عین‌حال خاطرنشان کرد: «اگرچه ما برای احقاق حق خود نیازی به تایید یا تکذیب سازمان‌های بین‌المللی نداریم.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy