Saturday, Apr 13, 2024

صفحه نخست » برای این که آتش جنگ دامن منطقه و جهان را نگیرد تنها راه، از میان برداشتن سران جمهوری اسلامی ست؛ ف. م. سخن

IMG_1418.pngبالاخره دست ناقص سدعلی دکمه شلیک پهپادها به سمت اسراییل را فشار داد و در این لحظه ده ها پهپاد که از داخل خاک ایران شلیک شده اند، در مسیر اسراییل در حال پروازند. پهپادهای در حال پرواز در آسمان عراق مشاهده شده اند. شهردار حیفا اعلام آماده باش کرده است و ارتش اسراییل به طورکامل آماده ی پاسخگویی به تهدیدهای نظامی جمهوری نکبت اسلامی ست.

این که کشورهایی از وقوع جنگ در خاورمیانه استفاده ی اقتصادی ببرند دور از ذهن نیست و چه بسا این منافع بر آرامش در این کشورها ارجح باشد. این را ما نمی دانیم و دانستن اش هم دردی را دوا نمی کند.

ما خواهان آسیب ندیدن مردم کشورمان هستیم و آگاهیم تا جنگ افروزان اسلامی بر کشورمان حاکم هستند این آسیب به ایران و مردم ایران وارد خواهد شد.

اگر در سال ۱۳۵۹، آتش افروزان منطقه که خمینی و صدام بودند از میان برداشته می شدند چه بسا جنگ خانمانسوز عراق و ایران آغاز نمی شد و یا دستکم هشت سال طول نمی کشید. وجود شخصی مانند رفسنجانی برای خوراندن جام زهر به خمینی لازم بود که امروز چنین شخصی در بدنه ی حکومت اسلامی وجود ندارد.

کشورهایی که خواهان آرامش در منطقه هستند و مایل نیستند آتش جنگ در خاورمیانه گسترده شود باید سران نظام اسلامی را هر چه زودتر از میان بردارند. اگر هم منافع اقتصادی و تسلیحاتی در این موضوع وجود دارد، طبیعتا اقدام به چنین کاری نخواهد شد و آسیب فراوان به ایران و مردم ما نتیجه ی شوم این منفعت طلبی خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy