Tuesday, Apr 16, 2024

صفحه نخست » من موافق جنگ هستم

jang.jpgحسین ملک خدایی

لابد تعجب می کنید آخر چه کسی می تواند موافق جنگ باشد. جنگ خانمان برانداز است. اما با توجه به اینکه بیش از ۴۵ سال است خواهان نابودی اسرائیل هستیم و ۴۵ سال است بر طبل جنگ با اسرائیل می کوبیم و سیاست خارجی ما به طور کلی تحت تاثیر این رویکرد قرار گرفته و تمام هستی و اقتصاد مردم ما را بلعیده، فکر می کنم اگر جنگی تابه‌حال بین جمهوری اسلامی و اسرائیل صورت می گرفت بلاخره تکلیف مردم روشن می شد.

مرگ یک بار شیون یک بار، این استخوان لای زخم هزینه اش برای مردم ایران تابحال چندین برابر یک جنگ بوده است. اینکه بعد از حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل از طرف وزارت خارجه و بعضی فرماندهان گفته می شود که از نظر ما جنگ تمام است با توجه به اصرار این ۴۵ سال بر نابودی اسرائیل حرف درستی نیست یا گفته می شود که اگر اسرائیل دوباره بخواهد اشتباه کند قاطع تر و گسترده تر جواب می دهیم بدین معناست که حمله موشکی قبلی قاطع و گسترده نبوده است. مگر شما نمی خواهید اسرائیل نابود شود خوب چرا تعارف می کنید اتفاقا بگذارید اسرائیل دست از پا خطا کند آنوقت تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنید.

۴۵ سال است گرز به زمین می کوبیم که با اسرائیل چنین و چنان می کنیم الان آن روز رسیده است ما لرا می گوییم یا به جنگ نرو یا دالکه دالکه نکن، بخدا من صلح، آرامش، را دوست دارم مردم اسرائیل را هم دوست دارم و دوست ندارم خونی از دماغی بیاید.


اسرائیل روی آب و نان ما نیست نه مشکل مرزی داریم نه سد زده و آب را به روی ما بسته نه مشکل قومی با هم داریم نه مشکل مذهبی با هم داریم، دو هزار کیلومتر هم با هم فاصله داریم. اگر دلسوز مردم فلسطین هستیم چرا با مردم خودمان با خشونت برخورد می کنیم. به نظرم اگر جنگ بشود یکبار برای همیشه مسئله حل می شود. سردار سلامی در خصوص پدافند اسرائیل و همپیمانانش گفت که این پدافند چند لایه و عمیق و پیچیده بود و اضافه کرد که از جنگنده اف ۳۵ که بسیار پیشرفته بود برای ساقط کردن موشک‌های ما استفاده کردند» خوب تمام این سال‌ها که ما اقتصاد مملکت را در گرو ساخت موشک و پهپاد قرار داده ایم.


کشورهای جهان دستشان بسته نبود لذا موشک‌های ما را توی هوا شکار می کردند من وقتی پهپاد ها و موشک های خودمان را می دیدم با هزار جان کندن تلاش می کردند خودشان را به اسرائیل برسانند و توسط جنگنده‌های آمریکایی و دیگر کشورهای اروپایی سرنگون می شدند اشکم درآمد. با این همه من موافق جنگ هستم. بلاخره تکلیف ملت ایران و اسرائیل بعد از ۴۵ سال روشن می‌شود



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy