Wednesday, Apr 17, 2024

صفحه نخست » خدا خودش بخیر بگذراند! تهدید اسراییل با جنگنده سوخو ۲۴!؛ ف. م. سخن

IMG_1562.jpegپنجاه سال به بالاها به خاطر دارند که سی سال پیش، سه روز مانده به جشن پیروزی انقلاب نکبت بار اسلامی، یک فروند جنگنده ی سوخوی ۲۴، بر فراز مهرآباد با هواپیمای توپولوف روسی ایران اِرتور که برای پرواز به مشهد تیک آف کرده بود برخورد کرد و صد و بیست سی مسافر هواپیما که اکثرا زوج های جوان بودند و تازه ازدواج کرده بودند و برای زیارت امام رضا می خواستند به مشهد بروند کشته شدند.

کسانی که فکر می کنند تنها سانحه هوایی ناشی از جهل، مربوط به زدن موشک به هواپیمای اوکراینی بوده است غیر از این باید سرنگون شدن هواپیمای مسافربری آسمان بر فراز کوه کرکس را به خاطر بیاورند که شصت هفتاد مسافر آن به فجیع ترین شکل ممکن کشته شدند و هواپیمای فوکر ۲۸ چنان به طور غیر طبیعی آش و لاش شده بود که حتی ارابه های فرود آن که معمولا در سوانح هوایی به خاطر آلیاژ خاص و محکمی که دارد سالم می ماند، آن هم تکه تکه شده بود. در آن زمان گفتند که هواپیما در اثر نقص فنی سقوط کرده ولی بیشتر گمانه زنی ها به سمت زدن هواپیما با موشک معطوف بود.

امروز فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری نکبت اسلامی، اسراییل را تهدید کرده است که اگر بخواهد خطای راهبردی داشته باشد با هواپیماهای سوخو ۲۴ چنان ضربه ای خواهد خورد که نتواند جبران کند!

IMG_1559.jpeg

جناب امیر واحدی در مورد ضربه ی باور نکردنی و بامزه ی سیصد قارقارک سپاه فرموده است که ضربه سپاه، یک سیلی و تنبیه بوده است و به اسراییل هشدار داده که مبادا کاری کند که ارتش اسلام با سوخوی ۲۴ یورش بسیار عظیمی انجام دهد!

برای آگاهی خوانندگان عزیز، لازم به ذکر است که سوخوی ۲۴، جنگنده ی ساخت شوروی، مربوط به سال ۱۹۷۰ است و جنگنده ی نسل سوم، در حالی که مثلا جنگنده ی اف ۳۵ لاکهید مارتین که اسراییل با آن ها مراکز نظامی و غیره ی جمهوری اسلامی را تا امروز زده، جنگنده ی نسل پنجم است و ظاهرا جناب امیر واحدی، از بودن چنین جنگنده هایی بی اطلاع است!

فقط دعا کنیم، با سوخوی ۲۴ دوباره یک هواپیمای مسافربری را سرنگون نکنند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy