Wednesday, Apr 17, 2024

صفحه نخست » حمله موشکی سپاه به اسرائیل زمینه سازی برای ظهور امام زمان بود!

fr.jpgفرزانه روستایی

یادم نبود که ده روز پیش چهارمین سالگرد اختراع دستگاه کرون یاب بود که فرماندهان سپاه با وقاحتی تاریخی و مثال زدنی اعلام کردند ما درمان قطعی کرونا را یافتیم و برای شرق و غرب آس روکردیم آس. کسی نمی داند چند صد میلیون دلار دست به دست شد تا دستگاه کرونایاب را بسازند و چه کسی خورد و چه کسی برد، اما یکی دو سال بعد کلیپ کوتاه خنده داری از مترو تهران منتشر شد که یک پسر جوان در مترو دارد مسافران را امر به معروف می کند و ملت با یک متلک آبدار رکیک از خجالت او درآمدند. اگر دقت کنید می بینید پسر جوانی که در مترو امر به معروف می کند همان جوان بسیجی است که در روز رونمایی از دستگاه کرونایاب، دستگاه را روی او آزمایش کردند.

وقتی ادبیات و لحن کلام آن پسر جوان مترو را می بینید متوجه می شوید که سواد او احتمالا باید در حد کلاس سوم چهارم ابتدایی و همسطح سواد ابراهیم رئیسی باشد و به نظر نمی رسد او در همه عمر ده صفحه از چیزی را خوانده باشد. با این حال، در مترو برای مردم سیاست می بافد و نسخه می پیچد.

1234.jpgاینکه چرا آدم اصلی های سپاه اینقدر وقیح هستند و چرا مردم کشور را با عذر خواهی تا این حد خر فرض می کنند فقط این توضیح را دارد که اطرافیان فرماندهان این نهاد نظامی را کسانی شکل می دهند که مانند آن بسیجی مترو فهم شان از جهان به اندازه همان چهارپای شریفی است که سپاهی ها ملت را فرض می کنند.

حال دستگاه کرونایاب را بگذاریم کنار. چگونه می شود ۳۰۰ موشک بالستیک قدرتمند و پهپاد به سوی اسراییل شلیک کرد اما طراحان این عملیات حساب پدافند موشکی اسراییل را نکرده باشند یا ندانند که بخشی از پدافند و سیستم رادارهای اسراییل به صورت مشترک به رادار و پدافند منطقه ای آمریکا وصل است. یعنی شلیک موشک بالستیک به سوی اسراییل همان شلیک به یک پایگاه مهم آمریکا در خاورمیانه است. شاید آقایان فکر کرده اند پدافند ضد موشکی کشور حساس و خطر خیزی مانند اسراییل شبیه ماجرای زمین خواری در نماز جمعه تهران است که می شود آن را نادیده گرفت.

‎اینکه مردم ایران با موجی از جوک و شوخی و خنده و آهنگ و ریتم به استقبال بلاهت نظامی حمله موشکی به اسراییل رفتند حکایت از این دارد که مردم با زیان بی زبانی دارند به ارشد های نظامی و گردانندگان اصلی کشور می گویند که آن موجود شریف چهارپا که فکر می کنید خودتان هستید نه ما.

اگر به متوسط سطح دانش و سواد پنجاه سال اخیر عموم زنده و مرده ایرانیان نگاهی بیاندازید و آن را با عموم مردم کشورهای عرب و غیر عرب غرب آسیا مقایسه کنید متوجه می شوید که کشور ایران به لحاظ سطح دانش عمومی زن و مرد فقط با اسراییل قابل مقایسه است نه با هیچ کشور دیگری. تنها تفاوت ما با اسراییل این است که این کشور یک نظام دمکراتیک و شفاف است. دقیقا به دلیل همین دانش و سطح اطلاعات عمومی ایرانیان است که عملیات اخیر سپاه کسی را قانع نکرد و قضاوت عمومی این است که موشک پرانی اخیر سپاه کپی برابر اصل ساخت همان دستگاه کرونایاب است که با پررویی تمام اصرار داشتند مردم عقل خود را تعطیل و آن را باور کنند.

آخر ملت به چه زبانی بگویند که ما می دانیم شما با پول نفت، باتون، منبر، و صدا و سیما دارید خود را خفه می کنید ومافیای انجمن حجتیه و عاشقان امام زمان با نام جدید جبهه پایداری از اتاق خواب تا مراکز حساس نظامی، کنترل همه چیز شما را در دست دارد. مردم می فهمند این بازی های جنایتکارانه و احمقانه زمینه سازی برای جنگی است که منجر به ظهور امام زمان حجتیه ای ها شود. مردم به حاکمان کشور می گویند درست است که زور شما از ما بیشتر است، اما این دلیل نمی شود که وقتی شما با اطلاع آمریکا و اسراییل به پایگاه آمریکا یا به اسراییل موشک شلیک می کنید بوی بلاهت های عصر حجری شما بینی ما را آزار ندهد.

شباهت فرماندهان سپاه با کلثوم اکبری،
‎شهرت کلثوم اکبری پیرزن قاتل سریالی اهل ملک آباد ساری در این است که فکر می کرد اگر ۱۴ شوهر خود را با سم یا دارو به قتل برساند کسی نمی فهمد. او هنوز در پی یافتن شوهر پانزدهم بود تا او را بکشد و اموالش را صاحب شود که بد شانسی آورد و دستگیر شد. فرماندهان سپاه نیز مانند کلثوم اکبری فکر می کنند اگر چند سال پیش به پایگاه آمریکایی الاسد موشک زدند و مثلا کسی نفهمید، این بار هم ۳۰۰ موشک به اسراییل می زنند و در صدا و سیما می گویند نصف اسراییل به خاک و خون کشیده شده اند و کسی نمی فهمد.

به اطلاع آقایان طراحان عملیاتی سپاه و سینه چاکان امام زمان در انجمن حجتیه می رساند مردم متوجه هستند این جنگی که قصد داشتید با شلیک ۳۰۰ موشک به اسراییل راه بیاندازید و منطقه را به آتش بکشید مقدمه و زمینه سازی برای ظهور امام زمان شما بود، نه پاسخ به اسراییل برای حمله به کنسولگری ایران. آن موجود شریف چهارپا که فکر می کنید خودتان هستید نه ملت ایران.
‎ سوال: آیا در این فکر نبودند که امام زمان خودش این عملیات را هدایت و موشک ها را به مقصد می رساند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy