Sunday, Apr 28, 2024

صفحه نخست » موشک‌های ما درست به هدف زدن را دوست ندارند و آن را یک کار غیر ضروری می‌دانند! ابومالش

ابومالش ویژه خبرنامه گویا

سرداران ارشد سپاه در دیدار با رهبری بدجوری شاخ شکسته بودند, انگار از شدت غم, غمباد گرفته بودند. رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون.

abularge.jpgدر پستو انگار اتفاقاتی افتاده بود که مردم صلاح نبود بدانند. رهبری هم که تازه از اغما درآمده, بیشتر برای وصل پینه کردن روحیه آن‌ها تشکیل جلسه داده بود. ایشان در این جلسه به نکته ای اشاره فرمودند که مرا یاد گفته‌های آیت الله دستغیب در اوایل جنگ ایران و عراق انداخت. آن مرحوم در نماز جمعه گفت, ما چیزهایی داریم حیف که بلند نمی‌شود, اگر بلند شود پدر دشمن را در می‌آوریم. مدیون هستید و در آن دنیا پاسخگو خواهید بود, اگر درباره گفته‌های آن مرحوم فکر بد بکنید, منظور ایشان هواپیماهای F16 بود.

ترجمه فارسی سخنان رهبری در دیدار با فرماندهان نظامی این بود : "خوردن و یا نخوردن موشک‌ها به هدف, مسئله‌ای فرعی و جانبی و دست دوم است". ایشان می‌خواستند به مردم بفهمانند که بالاخره بعد از ۴۰ سال ما یه چیزهایی ساختیم که برخلاف چیزهای قبلی مان بلند می‌شود و این بلند شدن برای ما کافیست. موشک‌ها کارهای متعددی انجام می‌دهند که به هدف خوردن یکی از کارهای فرعی آنهاست.

نکته دیگری که ایشان در جمع دیگری مطرح کردند, این است که تحریم‌ها استعدادها را بارور کرد و متخصصان کارآمدی را به وجود آورد. باور کنید, این تنها حرف راستی است که پس از سال‌ها آقا زده است. یعنی ما چنان دزدان متخصصی در مورد دور زدن تحریم‌ها تربیت کرده ایم که روسیه و چین هم از ما کمک می‌گیرند.

عصای موسی در دست آقا!

وبسایت رهبری با انتشار یک پوستر از حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل حمایت کرد و «شعر»ی از خود رهبر جمهوری اسلامی را به این عملیات نسبت داد.

تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس

عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز!

به دوستم گفتم ببین این حضرت آقا می‌خواهد قوم یهود را با عصای پیغمبر خود آنها یعنی حضرت موسی از بین ببرد و نمی‌خواهد از پیغمبر خودمان مایه بگذارد. دوست من در جواب نیم بیت شعری از شاعری را خواند که نه بیت اول آن را می‌داند و نه اسم شاعر را:

گو عصا پوسیده و نیل وطن خشکیده است.

چپ‌های لوچ بخش سیاست خارجی پارلمان اروپا

ما به لحاظ سیاسی انواع چپ و انواع راست داریم, چپ خوب معمولاً چپی است که حقوق بشر برایش مهم است و به لحاظ سیاسی به مرکز نزدیک‌تر است تا منتها الیه چپ. بدترین نوع چپ, چپ لوچ است, مانند جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا. حقوق بشر در نقطه کور این گونه چپ‌ها قرار دارد و دیده نمی‌شود. چپ‌های لوچ آنچه را که به نفعشان هست دوتا می‌بینند و آنچه را که دوست ندارند و یا به نفعشان نیست اصلاً نمی‌بینند. باور کنید, جمهوری اسلامی دوستی بهتر از جوزف بورل در اتحادیه اروپا ندارد, یک تنه بیشتر از لابی‌های جمهوری اسلامی برای نظام زحمت کشیده است. چپ های لوچ اتحادیه اروپا از روسای جمهور آمریکا بیشتر از مقام رهبری نفرت دارند. جوزف بورل قرار است تا چند ماه دیگر از کار برکنار شود. پیشنهاد می‌کنم به پاس خدماتی که برای نظام جمهوری اسلامی کرده است, رهبری ایشان را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآورد.

اردیبهشت ۱۴۰۳



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy