Tuesday, Apr 30, 2024

صفحه نخست » توهّمات خطرناک خامنه‌ای علیه ملت ایران و سایر ملل جهان، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpg روزنامه مشرق طی مقاله‌ای به تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۳۹۱ تحت عنوان (فرایند پنج گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در نگاه رهبر انقلاب) نوشته است: خامنه‌ای در دیدار بیستم مهر ماه سال قبل، از کرمانشاه، تبیین فرایند پنجگانه تحقق اهداف انقلاب را، باین ترتیب تشریح نمود: اول انقلاب اسلامی، دوم تشکیل نظام اسلامی، سوم تشکیل دولت اسلامی، چهارم تشکیل کشور اسلامی، پنجم تشکیل دنیای اسلامی، به گفته وی انقلاب اسلامی، پس از تحقق مراحل اول و دوم، اکنون یعنی ۲۰ مهرماه ۱۳۹۰، در مرحله سوم و تشکیل دولت اسلامی، قرار دارد.

با توجه به مراتب فوق، بعلت زاویه داشتن رهبری، با دولت‌های منتهی به ریاست جمهوری رئیسی و تاکید چند باره‌اش، در خصوص اسلامی بودن این دولت، اکنون با تحقق مرحله سوم انقلاب و تشکیل دولت اسلامی، از نظر وی انقلاب اسلامی، وارد مرحله تشکیل کشور اسلامی شده است. خامنه‌ای مرحله مزبور را، باین شرح خلاصه نموده است: (نظام اسلامی فقط شکل نیست، محتوی دارد. یعنی کارهائی باید در واقعیت زندگی مردم انجام بگیرد. تا تحقق این واقعیت‌ها در زندگی مردم، مردان و عناصر موئمن و معتقد به خودش را، که دارای صفات و خصوصیات لازم هم باشند. می‌طلبد) بنظر می‌رسد. تاکید خامنه‌ای درین جملات و ذکر فقط مردان وبا حذف زنان جامعه، درین گفتار، نیت واقعی و نهائی خود را، برای حذف کامل زنان، از جامعه و فرستادن آنان به کنج خانه‌ها، اکنون با حذف نصف جمعیت کشور در تحمیل حجاب اجباری، با صحنه‌های وحشتناکی که فضای مجازی را، از افتادن یک عنصر آدمخوار به روی یک زن و یا کشیدن زنی دیگر از موهایش روی زمین و.. پر کرده، حاکی از به انجام رساندن دقیق مرحله تشکیل کشور اسلامی است. تا با تحقق آن، سرانجام اقدام به تشکیل دنیای اسلامی، یعنی مرحله آخر و نهائی انقلاب اسلامی نماید.
با توجه به مراتب فوق، اکنون می‌توان این سئوال را مطرح نمود. که آیا حملات موشکی رژیم به اسرائیل، تمرینی برای ورود به مرحله پنجم انقلاب اسلامی بوده و خامنه‌ای با این اقدام در واقع در حال انجام هر دو مرحله آخر انقلاب در همین زمان فعلی است؟ اگر چنین باشد. که به نظر می‌رسد هست. باید با دو اقدام مانع از تحقق این دو جریان خطرناک شد. باید مردان جامعه برای دفاع از نصف جمعیت کشور، به صحنه مبارزه وارد و در کنارهمسران، دختران و خواهران، علیه حجاب اجباری در راستای پشتیبانی ازین اقدام زنان قرار گیرند.
با توجه به اینکه تعدادی از موشک‌های رژیم به فضای اسرائیل رسیدند. شایسته است. به هر نحو ممکن، خطر بمب اتمی در نمک خوابانده شده با فتوای خامنه‌ای، به گوش دست اندرکاران جامعه بین المللی، از نهادهای مربوطه گرفته تا دولتمردان صحنه بین المللی، رسانده شود. که رژیم به زعم خامنه‌ای وارد مرحله پنجم انقلاب اسلامی شده و برای تحقق مرحله نهائی این انقلاب، رهبر رژیم با توجه به متون اسلامی هر لحظه می‌تواند، فتوای تولید و استفاده نهائی ازین بمب آخرالزمانی، برای تحقق دنیای اسلامی در جامعه جهانی، یا وصل کشور اسلامی، به دولت جهانی امام زمان را، صادر نماید.

علی اکبر امیدمهر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy