Sunday, May 5, 2024

صفحه نخست » آیا سرانجام آغاز پایان بساط جمهوری اسلامی فرا رسیده است ؟ علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgبنظر میرسد، آنچه در داخل کشور و نیز منطقه، به تدریج اما گام به گام و بشرح زیر در حال رخ دادن است.گویای این برنامه باشد. برخی فعل و انفعالات تعمدی در سیاست داخلی رژیم،حاکی است.که رهبر این بساط، تصور می کند. با تشدید تعمدی فقر و نا امیدی،مردم توان خیزش را از دست داده و درگیر روز مردگی ( بمراتب شدید تر از روز مرّگی ) از قساوت نان واقع گردند. اما رژیم غافل از این است.که اغلب انقلابات دنیا،از جمله انقلاب کبیر فرانسه،با خیزش تهیدستان علیه اشرافیت حاکم،به ثمر رسید.اصولا گرسنگی پدیده ای است. که در غایت امر،فرد را تبدیل به بمب آتشین یا مرگ یا زندگی می کند. تا فرد و در کلیت آن ،جامعه یکبار و برای همیشه،ازین روز مردگی تدریجی ،با یک خیزش عمومی علیه طبقه مرفه حاکم و یا با یک مرگ شرافتمندانه،خلاصی یابد. که حاصل آن یک خیزش عمومی و سرانجام انقلاب سرنوشت ساز خواهد بود.

از سوی دیگر ،انزوای رژیم در منطقه،با توافقات امنیتی- نظامی آمریکا و عربستان و تمایل سعودی ها ،برای عادی سازی روابط با اسرائیل،حملات هوائی آمریکا و بریتانیا، به پایگاههای حوثی ها، در یمن و نیز محکومیت حملات پهپادی یک گروه تروریستی بحرینی وابسته به رژیم تهران،به بندر ایلات اسرائیل،که حملات هوائی اسرائیل به حومه دمشق و مجروح یا کشته شدن عده ای نظامی را در پی داشت، حاکی از نوعی اجماع منطقه ای- بین المللی، ابتدا علیه گروههای نیابتی رژیم و سپس علیه خود رژیم تهران باشد.لازم به یادآوری است.که آمریکا و اسرائیل،بریتانیا،فرانسه، از نظر تسلیحاتی، به اضافه اردن،عربستان و امارات از نظر اطلاعاتی،در برنامه مقاومت اسرائیلی ها، در مقابل حملات موشکی اخیر رژیم، به اسرائیل سهیم بودند و اکنون با توجه به موفقیت این سپر حفاظتی،هفده کشور منطقه ،در صدد خرید این چنین سامانه ای و حفاظت هوائی خود، در مقابل حملات احتمالی رژیم، به ارزش،سه هزار میلیارد دلار می باشند.
با توجه به این که، در اثر صدور شرارت های رژیم به منطقه،از ابتدای امر تاکنون،هزاران میلیارد دلار،صرف خرید تسلیحات و مهمات نظامی از آمریکا،بریتانیا ... وتبدیل خاورمیانه به بزرگترین انبار تسلیحات دنیا گردیده ،بنظر می رسد. با خرید سامانه گنبد آهنین از سوی کشورهای منطقه، ظرفیت انباری تسلیحات پدافند زمینی-هوائی و دریائی منطقه را،اشباع نموده و بیش ازین ، ظرفیت خرید و انبار این تسایحات را، درین منطقه ندارد.به این ترتیب ،می توان نتیجه گرفت.که ماموریت رژیم سرانجام و بالاجبار،به پایان خود نزدیک شده است.اکنون توپ در زمین ملت ایران قرار دارد.که با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه و تدارک یک خیزش عمومی - سرتاسری، در یک پیچ تاریخی مهم ،با یک انفجار خشم ملی هزار ریشتری ،سرنوشت نهائی خود را رقم بزند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy