Tuesday, May 7, 2024

صفحه نخست » گزارش دیلی میل از زندگی جنسی کیم جونگ اون؛ او «جوخه لذت» دارد

NK.jpgزنان جوانی که برای خدمت به کیم در نظر گرفته می‌شوند، معمولا بین ۱۳ تا ۲۵ سال سن دارند و قد آن‌ها بیش از ۱.۶۵ متر است

ایندیپندنت فارسی - رسانه دیلی‌میل بریتانیا در گزارشی به زندگی جنسی کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی، پرداخت و نوشت که او یک «جوخه لذت» شخصی دارد و از «۲۵ دختر باکره قدبلند و زیبا» گرفته تا رقاصان زن و ارائه‌دهندگان خدمات جنسی و ماساژ به او خدمت می‌کنند.

بنا بر این گزارش، افرادی که از دیکتاتوری کره شمالی فرار کرده‌اند، حقایقی تاریک را افشا کرده و از پشت صحنه تصاویر زنان خندان اطراف کیم جونگ اون پرده برداشته‌اند. به گفته آن‌ها، در کره شمالی دختران منتخب و زیبا را از کلاس‌های درس بیرون می‌آورند و پس از آزمایش‌های پزشکی برای اطمینان از باکرگی، آنان را به‌عنوان برده‌ جنسی در «جوخه لذت» رهبر کره شمالی قرار می‌دهند. دختران کمتر جذاب هم برای دوستان کیم شامل ژنرال‌ها و سیاستمداران رده پایین‌تر در نظر گرفته می‌شوند.

111.jpgبر اساس برخی مستنداتی که دیلی میل می‌گوید در اختیار دارد، کیم هر سال وقت می‌گذارد تا ۲۵ دختر باکره را قرار است از آن‌ها کامجویی کند، شخصا برگزیند.

این رهبر مستبد که با وجود داشتن همسر و فرزند، همچنان زنان بسیاری را دوروبر خود نگه می‌دارد، ظاهرا از انتشار اخباری درباره معشوقه‌ کنونی و روابط گذشته‌اش با یک ستاره فیلم بزرگسالان نگران نشده است.

روزنامه سان در سال ۲۰۲۰ گزارش داد که جوخه لذت دیکتاتور کره شمالی چیزی بیش از یک گروه کوچک و سرگرم‌کننده است و در واقع یک حرمسرای دوهزار نفری از بردگان جنسی است که نه‌تنها مجبورند برای مقام‌های رده‌بالا آواز بخوانند و برقصند، بلکه باید با آن‌ها رابطه جنسی هم داشته باشند.

گفته می‌شود برخی اعضای این جوخه از حدود ۱۳ سالگی از مدرسه خارج و به ارائه خدمات جنسی وادار می‌شوند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

لی سو یون، یک نوازنده نظامی سابق که سال ۲۰۰۸ به کره جنوبی گریخت، فاش کرد که رقصندگان و خوانندگان باید در مهمانی‌هایی که هر روز برای دفتر سیاسی مرکزی کره شمالی برگزار می‌شد، برهنه می‌شدند و خدمات جنسی ارائه می‌دادند. این زن در اظهاراتی وحشتناک به بلومبرگ فاش کرد: «گروه هنری کره شمالی نه‌تنها مسئول تبلیغات کیم جونگ اون‌اند، بلکه باید در مهمانی‌ها هم حضور داشته باشند و خدمات جنسی ارائه دهد.»

یکی از اعضای سابق این گروه موسیقی نیز به بی‌بی‌سی گفت که از این زنان به عنوان «ارتش زیبایی‌ها» یاد می‌شود و هر زن برای اطمینان از وفاداری‌اش به حکومت، سه ماه آموزش ایدئولوژیک می‌بیند.

بر اساس گزارش یکی از افرادی که در نوجوانی از کره شمالی فرار کرده، «جوخه لذت» کیم جونگ اون به سه بخش تقسیم می‌شود؛ ارائه خدمات ماساژ، ارائه انواع سرگرمی شامل خواندن و رقصیدن و یک گروه سوم برای کامجویی دیکتاتور و سایر مردان اطراف او.

222.jpgبه گفته او، به دلیل شرایط وخیم زندگی در کره شمالی، بسیاری از مادران موافق‌اند که دخترانشان بخشی از این گروه کابوس‌وار کیم باشند، به امید اینکه از زندگی بهتری برخوردار شوند اما این دختر فراری خاطرنشان کرد که دوران زندگی تجملی دختران منتخب رهبر کره شمالی اغلب کوتاه‌ است و وقتی به اواسط ۲۰ سالگی برسند، از تشکیلات بیرون می‌شوند. برخی از آن‌ها با محافظان شخصی کیم ازدواج خواهند کرد.

گزارش‌هایی در دست است که ادعا می‌کند همسر کیم جونگ اون هم پیش از این عضوی از «جوخه لذت» بوده است.

خدمات این گروه از زنان به کیم محدود به محل سکونت او نیست و رقصنده‌های برهنه‌ در «قطار لذت» او هم حضور دارند. لوکوموتیو سبزی که سال گذشته دیکتاتور کره شمالی را به ملاقات ولادیمیر پوتین در روسیه برد، حامل ده‌ها زن هم بود که مسئول سرگرم‌سازی و ارائه لذت به کیم جونگ اون بودند. رهبر پیونگ یانگ در این قطار مهمانی‌هایی هم برگزار می‌کند.

زنان جوانی که برای خدمت به کیم در نظر گرفته می‌شوند، معمولا بین ۱۳ تا ۲۵ سال سن دارند و قد آن‌ها بیش از ۱.۶۵ متر است. کسانی که دوست‌پسر داشته‌اند، معمولا رد صلاحیت می‌شوند. دختران و زنانی که شایسته سوار شدن به قطار سبز رهبر کره شمالی تشخیص داده شوند، حدود ۲۰ ماه آموزش می‌بینند و زبان‌های خارجی مانند انگلیسی، ژاپنی و چینی در کنار خدمات جنسی و روش‌های پیشگیری از بارداری به آن‌ها آموزش داده می‌شود. میانگین حقوق اعضای این گروه بین یک هزار و ۵۰۰ تا سه هزار و ۱۰۰ پوند گزارش شده است.

در سال ۲۰۱۷، زنی گریخته از رژیم کیم به نشریه میرر فاش کرد در حالی که مردم کره شمالی برای زنده ماندن مجبورند هرآنچه به دستشان می‌رسد بخورند، رهبرشان با غذاهای لذیذ مانند سوپ گوشت پرندگان و خاویاری که برده‌های جنسی نوجوانش سرو می‌کنند،‌ پذیرایی می‌شود.

او تاکید کرد که اگر دختران نوجوان از خدمت به کیم جونگ اون سر باز بزنند، به‌راحتی ناپدید می‌شوند. او اضافه کرد که نمی‌داند برای دخترانی که از کیم باردار می‌شوند چه اتفاقی می‌افتد اما احتمال می‌دهد که سرنوشت آن‌ها هم مرگ باشد.

تشکیل جوخه لذت که در کره شمالی به نام «کیپومجو» شناخته می‌شود، در زمان حکومت بنیان‌گذار کره شمالی، کیم ایل سونگ، آغاز شد. گفته می‌شود ایل سونگ «سلیقه سنتی‌تری درباره زنان داشت» اما کیم بیشتر زنان لاغر، قدبلند و با ظاهر غربی‌تری را ترجیح می‌دهد.

اواخر دهه ۱۹۷۰، در اوج قدرت ایل سونگ، او مقام‌هایی را مامور جست‌وجوی جذاب‌ترین زنان و دختران جوان کرد تا آن‌ها را به عنوان خواننده و رقصنده انتخاب کنند. به مرور زمان فاش شد که آن‌ها ماموریت دیگری نیز برعهده دارند و باید از دستورهای مافوقشان برای سرگرمی و رابطه جنسی هم اطاعت کنند؛ سنتی که کیم هم در دوران حکومتش آن را حفظ کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy