Wednesday, May 8, 2024

صفحه نخست » فحاشی و توهین پسر معاون سابق قوه قضاییه به مردم

fahashi2.jpgسحام نیوز - در جلسه اخیر دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه در مورد اعمال نفوذ متهمان در مورد ورزشگاه شهدای قیطریه به جهت خارج کردن آن از دست مردم، یکی از اهالی منطقه قیطریه به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: برای تخلیه ورزشگاه شهدای قیطریه به زور متوسل شده و اهالی منطقه را که در اعتراض به واگذاری غیرقانونی ورزشگاه در آن تحصن کرده بودند و به اقامه نماز صبح پرداخته بودند را با کتک بیرون راندند.

نماینده دادستان همچنین به زد و خورد دوتن از متهمان در روز تخلیه ورزشگاه با مردم عادی هم پرداخته و گفت: فرزند معاون اول سابق قوه با شخصی در قوه تماس می‌گیرد و وی به آنها می‌گوید به هر قیمتی هست در آنجا باشید تا حکم اجرا و ورزشگاه تخلیه شود و بعد از اجرای حکم، متهم (س.م.ح) به فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه مقادیری سکه پرداخت می‌کند. (صدای فرزند کوچک معاون قوه پخش میشود).

به گفته نماینده دادستان در پرونده ورزشگاه شهدای قیطریه، ۶ میلیارد سهم متهم ه.ن و ۵ و نیم میلیارد سهم (س.م.ح) برای اعمال نفوذ بوده است؛ قیمت کارشناسی ورزشگاه در آن زمان ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد بوده که سهم فرزندان معاون اول سابق قوه، ۲۰ درصد یعنی معادل ۱۴۰ میلیارد تومان بوده است. (پیامک‌ها پخش میشوند).

در پایان دادگاه وکیل متهمان پرونده با سخنان تحریک آمیز خطاب به اهالی محله قیطریه به آن‌ها گفت سال‌هاست با این هوچی‌گری‌ها مانع تخلیه ورزشگاه شده‌اید و معلوم نیست نوچه چه کسانی هستید مردم هم خشمگین شده و وکیل را مزدور متهمان پرونده خواندند؛ در ادامه پسر بزرگ معاون اول سابق قوه قضائیه به مردم فحاشی کرد؛ یکی از مردم هم گفت ما با پول کارگری زندگی می‌کنیم که جلوی امثال شما سر خم نکنیم، یکی از متهمان هم گفت می‌خواستید شما هم مثل ما درس بخوانید تا کارگر و عمله نشوید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy