Wednesday, May 15, 2024

صفحه نخست » لحظات سقوط حاکمان فرارسیده است

zr.jpgحکومت زنان را بی شرمانه کتک می زند و اشک تمساح برای زنان فلسطینی می ریزد

زهرا رهنورد، در پیامی از حصر خانگی، در واکنش به تشدید برخورد گشت ارشاد نوشت که جمهوری اسلامی به خاطر «چند متر روسری» مقابل چشم مردم و رسانه‌ها «بی‌شرمانه زنان را کتک می‌زند یا فرزندان معترض‌شان را می‌کشد و سوگواران‌شان را زندانی می‌کند» و خودروی آن‌ها را می‌رباید.

زهرا رهنورد نوشت:

به نام خداوند مهربانی‌ها

از آغاز انقلاب یکی از دغدغه‌هایم زنان و حقوق فراموش‌شده انسانیِ ما زنان ایران بوده است و دریغا که اینک پس از ۴۵ سال همچنان زنان و حقوق فراموش‌شده آنان، دغدغه هر انسان شرافتمندی است که سرکوب و اهانت به نیمی از پیکره این ملت را تحمل نمی‌کند و حاضر است تا پای جان برای آرمان آزادی و حقوق انسانی زن و تمامی ملت پافشاری کند، چرا که تقارن حقوق زن و حقوق ملت اصلی جدانشدنی است.

حاکمیت در ملاء عام و جلوی چشم مردم و رسانه‌های ایران و جهان بی‌شرمانه زنان را کتک می‌زند یا فرزندان معترض‌شان را می‌کشد و سوگواران‌شان را زندانی می‌کند و گشت ارشاد و اضلال‌شان را همچنان مبتکرانه ادامه می‌دهد و زن‌کشی می‌کند؛ بخاطر چند متر روسری که دستور دیکتاتوری و من‌درآوردی است و نه دینی، فرقه‌ای است و نه مذهبی.

حتی وسیله نقلیه زنان را می‌رباید و تا چند میلیون پول جریمه نگیرد وسیله نقلیه را رها نمی‌کند و این دزدی سرگردنه همراه با پرونده‌سازی علیه زنان تکمیل می‌شود. حاکمیت همزمان با کتک زدن زنان و دستگیری و سرکوب جوانان و اعدام و قتل آنان، برای زنان و کودکان و مردان فلسطینی که توسط اسرائیل سرکوب شده‌اند اشک تمساح می‌ریزد.

اهانت به زنان و تضییع حقوق و شعورشان اگرچه هر روز قبیح‌تر می‌شود اما همزمان وجدان عمومی ملت آزاده ایران را هم به آتش اعتراض می‌کشد و غیرت و شرف ملی را آنچنان جریحه‌دار می‌کند که حمله مغول با دل و جان و مردم سرزمین‌مان کرد.

آیا حاکمان دریافته‌اند که لحظات سقوط‌شان فرا رسیده، که چنین شهر را به هم ریخته‌اند؟



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy