Saturday, May 25, 2024

صفحه نخست » کشته شدن سه برادر در زمین زراعی خودشان و در حضور ماموران انتظامی

25-2.jpgایندیپندنت فارسی - در پی درگیری میان پسران دو خانواده در روستای تیله‌نو از توابع شهرستان گلوگاه در مازندران، سه برادر در زمین زراعی خود در حالی که ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر بودند، کشته شدند. به گزارش هفت صبح، این سه برادر صبح روز چهارشنبه، دوم خرداد با دو پسر خانواده دیگر همین روستا درگیر شدند.

در این گزارش درباره علت وقوع قتل آمده است: «صبح روز حادثه سه برادر در زمین زراعی خود مشغول کار بودند که یکی از گوسفندان آنها به زمین زراعی متهم رفته و مقداری از محصولات زمین آنها را خورده بود. برای همین عامل قتل‌ها با عصبانیت سراغ این سه برادر آمده و اعتراض کرده بود.

همین باعث شد که بین آنها درگیری لفظی رخ داد و بعد با یکدیگر گلاویز شدند و کار به درگیری فیزیکی و کتک‌کاری کشید.» این درگیری به آنجا رسید که ظهر همان روز، در حالی که ماموران نیروی انتظامی در محل حادثه صورت جلسه شکایت را تنظیم می‌کردند، تیراندازی با اسلحه شکاری آغاز شد و سه برادر کشته شدند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

براساس این گزارش، اهالی می‌گویند بعد از شلیک‌ها ضارب سوار موتورسیکلت شد و از محل گریخت و برادر او دستگیر شد. متهم گریخته در شهرستان فیروزکوه دستگیر شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy