Tuesday, May 28, 2024

صفحه نخست » کِشتی بان را سیاستی دگر باید

vote.jpg"مردم با رای دادن به دنبال تغییر سیاستها هستند نه تغییر مجری سیاستهای فعلی، که این تغییر با روال فعلی شدنی نیست"

ع الف

انتخابات بایست روشن کننده جریان کلی و سیاست های حاکم برجامعه باشد نه تعیین انجام دهنده سیاست امریکا ستیزی و خالص سازی و حجاب اجباری و....

حاکمیت اگر به دنبال مشارکت مردم است اعلام کند اگر سیاستهای اعلامی کاندیدای اصلاح طلبان برنده انتخابات شد، اجازه کنار آمدن با آمریکا و رفع تحریم و عادی سازی روابط را می دهد و سیاست ناکارامد سازِ خالص سازی و حجاب اجباری را کنار می گذارد.

فعلا که حاکمیت با قاطعیت می گوید هر کس انتخاب شد بایست سیاستهای کلی فعلی را که ستیزه با امریکا و خالص سازی و حجاب اجباریست را بایست با جدیت دنبال کند برای عموم احزاب معترض و مردم چاره ای جز تحریم انتخابات باقی نمی ماند.

مشارکت جویی از مردم راه و رسم خودش را دارد ببینید در آمریکا ترامپ و بایدن سیاستهایشان را اعلام می کنند و مردم در حقیقت به سیاستهای اعلامی رای می دهند.

اینکه حاکمیت مشارکت جویی کند بدون در نظر گرفتن خواست و سیاست مطلوب رای دهندگان و فقط برای اجرای سیاستهای خودش، به معنی قربانی کردن مردم، قربانی کردن خواست مردم با دست خودشان است.

خودباوری مردم و نخبگان معترض و ایستادگی بر خواست معقول و ناگزیرشان که تغییر سیاستهاست، زمانی تأثیر گذار است که تن به خواست نامشروع حاکمیت که مشارکت تنها برای اجرای سیاستهای از قبل تعیین شده است ندهند.

سبب ساز کاهش مشارکت کسانی هستند که اکثریت را به رسمیت نمی شناسند و حاضر به همراهی با مردم نیستند اگر در خواست مردم تردید دارید تن به رفراندم دهید یا با اعلام تاثیر گذاری رای مردم در تغییر سیاستهای فعلی و همدلی سیاستهای کلی نظام با سیاستهای اعلامی کاندیداها، انتخابات را به عرصه شور و امید مبدل کنید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy