Tuesday, Jun 4, 2024

صفحه نخست » توهین عجیب مدیرعامل پرسپولیس به سرپرست استقلال + واکنش علی کریمی

رضا درویش،‌ مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته در صدا و سیمای جمهوری اسلامی، در واکنش به سخنان فرشید سمیعی،‌ سرپرست استقلال با الفاظی توهین‌آمیز، به او گفت: «شما اول لهجه‌ات را جراحی می‌کردی، بهتر بود.»

علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران، در واکنش به توهین رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، به لهجه فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در استوری اینستاگرامی نوشت: «وقتی می‌بینی کسی لهجه دارد، معنایش این است که او یک زبان از تو بیشتر بلد است.»

ak.jpg

tohin.jpgخبرآنلاین؛ فوتبال برتر شاهد یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های چند وقت اخیر خود بود. جایی که ابتدا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مهمان برنامه بود و سپس نیز فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها نیز در استودیو حضور یافت و درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

سمیعی در اظهاراتش با شبهه دار خواندن اشتباهات داوری اعلام کرد به دلیل تمایلات رنگی دو نفر از تیم داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان، برخی شواهد و قرائن را به دادستانی تهران تحویل خواهد داد تا درخصوص آنها تصمیم‌گیری شود. او همچنین به آفساید بودن گل قهرمانی پرسپولیس و سوت‌های داوران به سود این تیم معترض بود.

پس از صحبت‌های سمیعی، این‌بار رضا درویش روی خط برنامه آمد و طرفین اظهاراتی را علیه یکدیگر انجام دادند

* سمیعی از پاسخ به نامه اخراج نکونام طفره رفت

درویش: همین الان گفتید که برای برکناری این مربی بزرگ (نکونام) نامه را امضا کرده‌اند یا نه؟ چقدر طفره رفتند که نامه را از کجا آورده‌اید! نامه را از کجا آورده‌ای صورت مسئله را حل نمی‌کند، بگویید که این را امضا کرده‌اید یا نه؟ من کجا با شما خصوصی صحبت کرده‌ام؟ چه رابطه‌ای با شما دارم که با شما خصوصی صحبت کنم که می‌گویید در جمع خصوصی اینگونه صحبت کرده؟

مگر من جایی شما را دیده‌ام که با دیالوگ دیگر با شما صحبت کنم؟ اگر شما فرصت می‌کردید در درجه اول می‌رفتید لهجه‌تان را جراحی بکنید، بهتر بود تا فرافکنی کنید. باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم که امشب مجبور شدند این نوع گرامر یا دیالوگ را از ایشان تحمل کنند.

(سپس بار دیگر نوبت به سمیعی رسید)

* از درویش سن و سالی گذشته!

سمیعی: باز هم توهین باز هم فلان. من واقعا متاسفم. سن و سالی از ایشان گذشته، حداقل ۱۰ جلسه ۷ تا ۸ نفره حضور داشتید که من بوده‌ام. ادبیاتتان همین بود و از این بدتر هم بود. اما شما با بازیکن من مذاکره نداشتید و در آستانه جذبش نبودید. من بازیکنی را مثال زدم که باشگاه استقلال با او مذاکره کرد. پیش‌نویس قرارداد و عدد آماده بود. بالای ۱۰ نفر شاهد بوده است که عدد و رقم این بازیکن چقدر بوده است. آیا شما با بازیکن ما چنین جلسه‌ای داشته‌اید؟ چرا بازیکن‌های دیگر را مثال نزده‌ام؟ این مقداری درک لازم است که چرا من همان یک بازیکن را مثال زدم و بقیه را مثال نزدم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy