Wednesday, Jun 5, 2024

صفحه نخست » وجدان بشریت و نرگس محمدی، فرید انصاری دزفولی

Farid_Ansari_Dezfouli_2.jpg"غزه امروز مرز بین انسانیت و بربریت، مرز بین فاشیسم وضد فاشیسم است.

هرگونه سکوت وبیطرفی سیاسی، عملا همدستی با صهیونیسم و فاشیسم می‌باشد"

سیاست اسرائیل از لحاظ تاریخی سلطه گری بر فلسطینی‌ها، جنگ و خونریزی در منطقه، تقویت هر چه بیشتر هویت صهیونیستی و راست افراطی دولت و اتحاد و ائتلاف با فاشیستی ترین جناح‌ها مذهبی در دولت با هدف قلع وقمع کردن مستمر فلسطینی‌ها و تلاش مداوم برای جنگ با کشورهای همجوار بوده است. چون دولت‌های صهیونیستی اسرائیل بدون جنگ و جنایت نمی‌توانند به حیاتشان ادامه دهند.
رژیم صهیونیستی اسرائیل از هر ابزار و روشی برای قتل عام مردم بی گناه در نوار غزه استفاده می‌کند. اسرائیل در حال نسل کشی در غزه است و سربازانش با بی رحمانه ترین شکلی در کشتار کودکان با هم رقابت می‌نمایند.

وجدان بشریت از دیدن کشتار دسته جمعی، شکنجه و بی توجهی کامل به حیات و حقوق انسانی و قتل عام بربرگونه اسرائیل در غزه آنقدر به درد آمده و آسیب دیده است که همه نهادهای حقوق بشری، همه نهادهای وابسته به سازمان ملل حتی رئیس سازمان ملل و اکثریت اعضای شورای امنیت و اکثریت مطلق کشور‌های عضو این نهاد بین المللی این نسل کشی و قتل عام را جدآ محکوم کرده‌اند و حتی آفریقای جنوبی این اقدامات را تحت عنوان جنایت علیه بشریت ارزیابی کرده و به دادگاه کیفری بین المللی برای توقف این جنایات شکایت برده است. کریم خان دادستان ارشد دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) مستقر در لاهه برای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و یوآو گالانت، وزیر دفاع این کشور درخواست حکم بازداشت صادر کرده است.
شاید نتوان سکوت هر فرد در مقابل کشتار مردم بی گناه غزه را به حساب همراهی و همزبانی با فاشیست‌ها و آدم کش‌های جنایتکار دست راستی اسرائیلی و حامیان آنها گذاشت.
اما در زمانی که میلیونها انسان با وجدان وصلحدوست جهان به خیابانها آمده خواستار آتش بس فوری شده‌اند و در عین حال بربریت رژیم صهیونیستی اسرائیل را محکوم می‌نمایند و به ملت فلسطین می‌گویند ما در کنار شما هستیم. سکوت و بیطرفی حتی مصلحتی از طرف کنشگران سیاسی و اجتماعی و حقوق بشری و نخبگان و روشنفکران جامعه در مقابل نسل کشی و پاکسازی قومی مردم فلسطین در غزه توسط رزیم صهیونیستی اسرائیل را باید به حساب همراهی و همزبانی با فاشیست‌های ادمکش صهیونیستی و راست افراطی قلمداد نمود.
خوشبختانه شبکه‌های اجتماعی که نقش رسانه‌های جایگزینی را ایفا می‌کنند صدای وجدان بشریت که مملو از مضامین اخلاقی و ارزش‌های انسانی است را به گوش آحاد جامعه رساند.
در این راستا می‌باشد که در این اواخر شاهدیم که جامعه ایران آرام آرام در حال بیرون آمدن از سکوت و بی تفاوتی نسبت به قتل عام مردم بی گناه غزه می‌باشد و به جنایت‌ها و بربریت رژیم صهیونیستی اسرائیل واکنش نشان می‌دهد.

خانم نرگس محمدی مبارز سرشناس ایرانی و برنده جایزه نوبل صلح که می‌بایست منادی صلح باشد و از صلح جهانی حمایت نماید و برای پیشبرد صلح جهانی تلاش کند؛ خوشبختانه بالاخره بعد از ۸ ماه به سکوت و بیطرفی خود پایان داد و همراه با وجدان بشریت خواستار آتش بس فوری و پایان نسل کشی و پاکسازی قومی اعمال شده ارتش نازی اسرائیل بر علیه مردم فلسطین در غزه شد.
غزه امروز مرز بین انسانیت و بربریت، مرز بین فاشیسم وضد فاشیسم است.
هرگونه سکوت وبیطرفی سیاسی، عملا همدستی با صهیونیسم و فاشیسم می‌باشد.

فرید انصاری دزفولی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy