Saturday, Jun 15, 2024

صفحه نخست » اولین تصاویر از کیت میدلتون پس از ۶ ماه غیبت در پی ابتلا به سرطان

بی بی سی - کاترین (کیت) میدلتون، پرنسس ولز و همسر ولیعهد بریتانیا، پس از حدود شش ماه امروز در مراسم رسمی جشن تولد پادشاه بریتانیا در مرکز لندن شرکت کرد. این اولین حضور عمومی او از زمان عمل جراحی و اعلام ابتلایش به سرطان است.

مراسم امروز، که در لندن برگزار شد،‌ نمایش نظامی پر زرق‌و‌برق و تاریخی است که به آن «رژه رنگ‌ها» می‌گویند و به نوعی جشن تولد رسمی پادشاه بریتانیا محسوب می‌شود.

هزاران تماشاگر در مسیر رژه نیروهای زمینی و سواره نظام ارتش در قلب پایتخت بریتانیا صف کشیده بودند.

رژه نیروهای سواره نظام با لباس‌های گارد سلطنتی و همچنین حرکات نمایشی هواپیماهای نیروی هوایی بخشی از این مراسم سالانه است.

2.jpg3.jpgاز ماه ژانویه، که خبر جراحی خانم میدلتون منتشر شد، افکار عمومی بریتانیا و شبکه‌های اجتماعی در این کشور به شکلی گسترده‌ به گمانه‌زنی درباره وضعیت سلامتی رو آوردند.

او سه ماه پیش در یک پیام ویدئویی از ابتلای خود به سرطان و انجام شیمی‌درمانی بازدارنده خبر داده بود.

کیت میدلتون از زمان کریسمس تاکنون در هیچ مراسم عمومی شرکت نکرده بود.

:::

ضور کاترین در یکی از بزرگترین رویداد سلطنتی سال را می‌توان به عنوان اولین گام او برای بازگشت به زندگی اجتماعی‌ معمولش ارزیابی کرد.

پیش از برگزاری این مراسم، کاخ باکینگهام حضور او در مراسم را اعلام کرده بود و به گفته سخنگوی کاخ باکینگهام،‌ پادشاه چارلز از شنیدن حضور پرنسس ولز «ابراز خوشحالی» کرد.

کاترین هم در یک پیام خصوصی گفته بود که هنوز درمانش ادامه دارد و در طی این مدت «روزهای خوب و روزهای بد» داشته است اما با خوشحالی در انتظار حضور در مراسم رژه تولد پادشاه است.

طبق رسمی تاریخی رژه تولد پادشاه در تابستان برگزار می‌شود نه در روز تولد واقعی او، که در پاییز است. این مراسم مجلل با موسیقی و حرکات نمایشی و رژه اسب‌سواران همراه است.

هر ساله پادشاه بریتانیا سوار بر اسب سربازان را در رژه هدایت می‌کرد اما امسال به علت ابتلا به سرطان در کالسکه نشسته بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy