Thursday, Jun 20, 2024

صفحه نخست » قتل آرش میثاقی و سمیرا یوسفی در تورنتو

murder.jpgدو ایرانی تبار ساکن شهر تورنتو به نام‌های آرش میثاقی و سمیرا یوسفی به دست ضاربی که پلیس هویتش را منتشر نکرده در دفتر کارشان به قتل رسیدند. ضارب سپس خودکشی کرده است.

ایرا استار - به گفته پلیس، مرد مسلحی که یک مرد و یک زن را به قتل رساند، بعدازظهر دوشنبه پس از تیراندازی در یک فضای اداری نزدیک یک مهدکودک و مدرسه در نورث یورک، خودش در میان کشته‌شدگان است. این حادثه در لابی ساختمانی در نزدیکی خیابان‌های دان‌میلز و مالارد، در جنوب خیابان یورک میلز رخ داد.

گزارش تلویزیون گلوبال نیوز:

پلیس تورنتو گفت که آنها پس از گزارش تیراندازی، اندکی قبل از ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر به منطقه اعزام شدند. آلن بارتلت، گروهبان واحد قتل و مفقودین، گفت که مأموران وارد ساختمان شده و دو مرد و یک زن را پیدا کردند و افزود که گمان می‌رود ضارب، خودش در نهایت خودش را کشته باشد و افزود: "ما هنوز در مرحله اطلاع‌رسانی به نزدیکان هستیم و هنوز زود است که بگوییم چه رابطه‌ای بین این سه نفر وجود داشته است". بارتلت گفت که آنها بر این باورند که قبل از شلیک گلوله، درگیری در داخل این واحد تجارت در پی "نوعی تراکنش مالی" رخ داده و ادامه داد: چهار نفر که دو نفر آنها با هم کار می‌کنند در آن زمان داخل ساختمان بودند".

آرش میثاقی یک پرونده کلاهبرداری به مبلغ ۱۷ میلیون دلار با ۶.۴ میلیون دلار تقلب داشت که در سال ۲۰۱۹ پرونده بدون ایراد جرمی علیه وی بسته اعلان شد. گفته می‌شود وی حداقل یک پرونده باز دیگر دارد.

:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy