Monday, Jun 24, 2024

صفحه نخست » اخطار خانواده میرحسین موسوی به ستاد پزشکیان

23-2.jpgایران وایر - استفاده از شعار «میرحسین موسوی» در تجمع امروز ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در ورزشگاه شهید شیرودی، اعتراض بسیاری را برانگیخت، ازجمله «محمد فاضلی‌کیا»، همسر «نرگس موسوی.»

محمد فاضلی‌کیا در حساب کاربری‌ خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت:‌ «مسوولیت حضور در انتخابات با فرض هر نتیجه‌ای با عاملین آن است.»

او اضافه کرد: «اخلاق و انصاف حکم می‌کند استفاده ابزاری از نام میرحسین موسوی متوقف شود.»

در تجمع حامیان مسعود پزشکیان در ورزشگاه شیرودی، ضمن سر داده شدن شعار «یا حسین میرحسین»، برخی از حاضران پوسترهای میرحسین موسوی را نیز در دست داشتند.

پیش‌تر نیز هواداران مسعود پزشکیان «شایعه» حمایت میرحسین موسوی، از رهبران در حصر جنبش سبز» را منتشر کرده بودند. نرگس موسوی در رابطه با این شایعه در حساب کاربری‌ خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ضمن انتشار پوستر «دروغ ممنوع» نوشته بود: «همچنان دروغ ممنوع.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

وبسایت «کلمه» نیز در اطلاعیه‌ای تاکید کرده بود: «باتوجه به انتشار اخبار و نقل قول‌هایی در برخی منابع و محافل، هرگونه اعلام موضعی از سوی زهرا رهنورد و میرحسین موسوی درباره انتخابات تنها درصورتی معتبر است که در کلمه منتشر شود. سال گذشته نیز در حوالی انتخابات مجلس اخباری منتشر شده بود که همان زمان در یادداشتی تکذیب شد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy