Monday, Jul 1, 2024

صفحه نخست » گم شدن پرونده ای سیاه در میان اخبار انتخابات

1-11.jpgرکنا - پرونده‌ای سیاه در شمال ایران(بهشهر)در حال بررسی پلیسی و قضایی است که بهتر است لا به لای اخبار سیاسی گم نشود! تجاوز یک مرد به ده‌ها پسر یک روستا.20پسر شکایت کرده‌اند. یک پسر 17ساله به نام بنیامین را نیز زنده به گور کرد. این مرد قبلا عضو شورای روستا بود.

به گزارش رکنا، روز 15 اردیبهشت ماه امسال بود که پسر 15 ساله ای به نام بنیامین از خانه شان در بهشهر مازندران خارج شد و دیگر بازنگشت و خانواده اش چند روز نخست احتمال می دادند که پسرشان به مسافرت رفته باشد اما پس از 2 روز بی خبری نگرانی خانواده بیشتر شد.

روز 17 اردیبهشت ماه بود که خانواده بنیامین به پلیس مراجعه کردند و از ناپدید شدن پسر 15 ساله شان خبر دادند و از پلیس برای پیدا کردن سرنخی از فرزندشان کمک خواستند.

خانواده این پسرنوجوان عنوان کردند که بنیامین ساعت 10 صبح روز 15 اردیبهشت به بهانه دیدن دوستانش از خانه خارج شده و پس از تماس های مکرر پدرش برای برگشتن به خانه جواب منطقی نداده و بعد از آخرین صحبتش تلفن او ساعت 14 همان روز برای همیشه از دسترس خارج و تا کنون هم پیدا نشده است.

پس از اعلام خانواده مهدوی مبنی بر ناپدید شدن پسرشان و مراجعه حضوری به کلانتری بهشهر بنابر دستورات قضایی تیمی از ماموران برای ردیابی پسر گمشده وارد عمل شدند.

عکس بینامین در فضای مجازی منتشر شد و همه به دنبال این پسر نوجوان بودند تا اینکه نخستین روز خرداد ماه پسر جوانی همراه با خانواده بنیامین پای در کلانتری گذاشتند و پسر جوان پرده از جنایتی هولناک برداشت.

بنیامین را زنده زنده دفن کردند

این پسر که (م) نام دارد از دوستان قدیمی بنیامین است که تنها 3 سال با او تفاوت سنی دارد و مدعی شد به خاطر عذاب وجدانی که به سراغش آمده تصمیم گرفته پرده از این جنایت بردارد.

پسر جوان گفت: بنیامین چند ماهی با یک مردی حدود 60 ساله دوست شده بود که در محله شان از اسم و رسم خوبی برخوردار نیست تقریبا تمام محل از دست او و کارهای بی اخلاقش شاکی هستند.

در گام بعدی پلیس با بازجویی از (م) علت اصلی دوستی این 3 نفر با هم را جویا شد که گفت: من و بنیامین چند سالی بود که باهم دوست بودیم و به هم اعتماد زیادی داشتیم اما چند هفته قبل از این اتفاق یک روز با مرد 60 ساله صحبت می کردم که ناگهان فیلمی از داخل گوشی موبایلش به من نشان داد و گفت با بنیامین سر این فیلم و عکس ها به مشکل برخورده است و بارها همدیگر را تهدید کرده اند.

من که خودمم از مرد آشنا دل خوشی نداشتم، جریان را برای بنیامین تعریف کردم و او به دنبال فیلم هایی بود که مرد شیطانی مدعی بود از بنیامین و چند نفر دیگر در دست دارد همین باعث شده تا روز جنایت به بهانه صحبت کردن او را به جنگل های اطراف محله مان ببرد من هم آنها راتعقیب کردم و در کمال ناباوری متوجه شدم مرد 60 ساله در حال خفه کردن بنیامین است برای همین از او فیلم گرفتم ، او بنیامین را خفه کرد و زمین را کند او را چال کرد.

پلیس بعد از اعترافات هولناک این پسر جوان در اولین اقدام دستور شناسایی و بازداشت متهم را صادر و در کمترین زمان ممکن او به دام افتاد.

تحقیقات از متهم آغاز شد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد پسر جوان نیز در صحنه قتل حضور داشته و متهم و همدستش که پسر 17 ساله است بنیامین را به یک شرکت متروکه صیادی در شبه جزیره میانکاله کشته و جسدش را در آنجا دفن کرده اند.

ماموران با حضور در محل جسد پسر نوجوان را که دست و پاهایش بسته شده بود از زیر خاک بیرون کشیدند و مشخص شد بنیامین در زمان دفن شدن در زیر خاک زنده بوده و زنده زنده دفن شده است.

جزییات و اعترافات عامل قتل بنیامین

عاملان جنایت پس از دستگیری و اعتراف با دستور بازپرس پرونده به صحنه جرم منتقل شده و بازسازی صحنه جنایت در برابر دوربین تیم تشخیص هویت و ماموران صورت گرفت.

بررسی های پلیسی نشان از آن دارد که این مرد که به خفاش روستا معروف شده با اغفال پسران کم سن و سال آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و حتی از آنها فیلم و عکس گرفته است و با تهدید به انتشار این تصاویر سیاه به رابطه اش با آنها ادامه داده است.

در ادامه تحقیقات و پیگیری های خبرنگار رکنا مشخص شد تاکنون 20 پسر همراه با خانواده شان به اداره پلیس مراجعه و از آزار سیاه این مرد شیطان صفت پرده برداشتند و در بررسی گوشی موبایل متهم نیز تصاویری از اقدامات شیطانی اش به دست آمده است.

در این پرونده سیاه مشخص شد که یک پسر 17 ساله نیز ماموریت داشته که پسرهای همسن و سالش را نزد مرد خفاش میانکاله ببرد و در قبال این کار مبالغی از مرد شیطان صفت گرفته است که در همین راستا پسر 17 ساله نیز دستگیر و روانه کانون اصلاح و تربیت شد.

خفاش میانکاله که درمحل زندگی اش به عنوان مرد سرشناس معروف بوده و عروس و داماد هم دارد پس از دستگیری در خصوص انگیزه اش در قتل بنیامین گفت: قربانی جنایت را مورد آزار و تجاوز قرار داده بودم و برای اینکه بتوانم او را آرام کنم تا شکایت نکند برایش یک موتور خریدم و مدتی قبل موتورش را ازش پس گرفتم و می خواستم به رابطه ام ادامه دهم که از من شکایت کرد و در این اختلافات که من هم شکایت کرده بودم هر دو بهم رضایت دادیم اما من از او کینه داشتم.

مرد شیطان صفت در اعترافاتش گفت: وقتی بنیامین به خانه ام کشاندم تا در خصوص موتور صحبت کنیم، همدستم می گفت بنیامین می رود از ما شکایت می کند و می گویند آدم ربایی کردیم اما من بخاطر کینه ای که از بنیامین داشتم برایش نقشه کشیده بودم و او را به کمک همدستم به محل جنایت کشاندیم و دست و پا و دهانش را بستیم و داخل چاله ای که کنده بودیم انداختیم و بنیامین را زنده زنده دفن کردیم.

همدست قاتل نیز که چند باری از سوی عامل جنایت مورد آزار و تجاوز قرار گرفته بود در اعترافاتش اعلام کرد که این مرد که به خفاش روستا معروف شده با افراد زیادی رابطه برقرار می کرد و فیلم سیاه داشت و از من نیز فیلم گرفته بود و چون چند بار به من پول داده بود همراهش بودم و در صحنه قتل بیگناهم.

بنا بر این گزارش، پرونده قتل در اداره پلیس در حال تکمیل تحقیقات است و پرونده آزار و اذیت پسران که افراد زیادی به اداره پلیس مراجعه کرده اند که در مرحله بعدی وبه این بخش سیاه پرونده خفاش میانکاله قضات دادگاه کیفری استان مازندران به آن رسیدگی خواهند کرد..



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy