Monday, Jul 1, 2024

صفحه نخست » حوزه‌های علمیه تعطیل شدند

jalili.jpgرادیو بین المللی فرانسه - به گزارش برخی رسانه‌های ایران، کلیه دروس این هفته حوزه علمیه قم با هدف «مشارکت بیشتر در جهاد تبیین» تعطیل شدند. همزمان ستاد سعید جلیلی با ارسال پیامک از روحانیون و طلبه‌ها برای اعزام به روستاها، مساجد و مناطق مختلف کشور دعوت کرده است.

درحالی که تنها چهار روز تا برگزاری دومین دور چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، برخی منابع خبری در ایران خبر دادند که معاونت آموزش حوزه علمیه قم درس‌های هفته پیش رو را تعطیل اعلام کرده است.

در بیانیه این معاونت که توسط رسانه‌های داخلی ایران منتشر شده، آمده است: «با توجه به ضرورت نقش آفرینی طلاب و اساتید در دعوت مردم به مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت بیشتر در جهاد تبیین، کلیه دروس (...) تعطیل اعلام می‌شود.»

برخی رسانه‌ها همچون وب‌سایت خبری «انتخاب» هدف از این اقدام را در راستای حضور روحانیون حوزه علمیه در روستاها به منظور تبلیغ برای سعید جلیلی ارزیابی کرده‌اند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

بر اساس گزارش این وب‌سایت، ستاد تبلیغاتی جلیلی، با ارسال گسترده پیامک برای روحانیون و طلبه‌ها از آن‌ها برای اعزام به روستاها، مساجد و مناطق مختلف کشور دعوت کرده‌اند.

انتشار این خبر واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. از جمله اینکه افرادی با انتقاد از این موضوع گفتند که چرا روحانیون بایستی با بودجه دولتی برای تبلیغ برای نامزد اصولگرایان بسیج شوند. افرادی دیگری با اشاره به عدم محبوبیت روحانیون در جامعه، در ماهیت اثرگذاری چنین اقدامی تردید کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy