Tuesday, Jul 2, 2024

صفحه نخست » وقتی زهرا خانم چماق بدست شریک قدرت علی خامنه ای شد!

frbanner.jpgفرزانه روستایی

نظام ولایی اصلا متوجه نیست که خطرناکترین فرو نشست زمین در سراسر کشور جمعه پیش در آدرس زیر رخ داده است:

تهران خیابان، جمهوری اسلامی، انتهای خیابان شهید کشور دوست، دفتر مقام معظم رهبری

این آدرس دفتر علی خامنه ای است که برای حداقل سه دهه با مردم ایران و با همه جهان جنگید و به بهانه جهاد فی سبیل الله کشور را به خاک سیاه نشاند تا مجتبی به هر قیمتی رهبر شود، اما از نتایج دور اول انتخابات ریاست جمهوری می شود فهمید که هم رویاهای رهبر شدن مجتبی احتمالا با ادامه تحریم انتخابات بر باد رفت و هم اینکه به غیر از آرای مردم ایران، کسی، در جایی که نمی دانیم کجاست آهسته آهسته دارد سیم خود رهبری و مجتبی و کل خانواده او را نیز از برق می کشد.

پرده اول:

طبق آمار
۶۱.۴۵۲.۳۲۱ میلیون نفر واجد شرایط رای هستند.
۲۴.۵۳۵.۱۸۵ میلیون نفردر دور اول انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

۴۰٪ حائزین شرایط در انتخابات شرکت کردند
‎ ۶۰٪ انتخابات را تحریم کردند (۶۰ درصد تحریمی+ ۴۰ درصد شرکت کننده ها = ۱۰۰ حايزین شرایط که حدود ۶۱ میلیون هستند)

۶۰٪ در صد تحریمی
+ ۱۷٪ درصد رای پزشکیان
+ ۱٪ در صد آرای باطله
----------------------------
٪۷۸ نه بزرگ به جمهوری اسلامی ( ٪۶۰ + ٪۱۷ + ٪۱ =٪۷۸ )

‎نتیجه انتخابات نشان می دهد که جمهوری اسلامی با یک جمعیت ۷۸ درصدی مخالف مواجه است که با مطالبات حداکثری خود نه کوتاه می آیند و نه دیگر گول بازی جناح های داخلی را می خورند. این جمعیت ۷۸ درصدی هم با همه ارکان نظام مخالف هستند و هم از قضا همان هایی اند که جنبش اجتماعی زن زندگی آزادی را هدایت کردند و منتظرند تا در اولین فرصت دوباره به خیابان بیایند.

پرده دوم :

شاید اگر عکس ورقه رای خامنه ای لو نرفته بود بالا آمدن جلیلی در انتخابات خیلی مهم نبود، اما اکنون که قالیباف یا نامزد خامنه ای و سران سپاه با ۳ میلیون رای خجالت آور به گل نشسته، این اتفاق را توضیحی می باید. به نظر می رسد بازی مار و پله که با کشته شدن ابراهیم رییسی وارد دور تازه ای شد تازه دارد دور میگیرد و نامزدهای غیر قابل پیش بینی از درون صندوق جبهه پایداری و از پشت پرده انجمن حجتیه دارند بیرون می آیند.

یادمان نرود که در روند رهبر شدن علی خامنه ای سه بازیگر به جان هم افتادند: احمد خمینی، هاشمی رفسنجانی، و خامنه ای. از میان سه بازیگر دو نفر به قتل رسیدند تا نفر سوم به تخت بنشیند. اکنون که بیت علی خامنه ای ستاد مشترک هزاران نهاد و هلدینگ و شرکت و بنیاد تودرتو است که حداقل ۶۰ درصد کل اقتصاد ایران را مانند انگشتر در دست خود دارند می شود فهمید که بازی تاج و تخت بسیار بی رحم تر و پیچیده تری در راه است. بخصوص که این لشگر بنیادهای اقتصادی علنی از روابط پنهان امنیتی با روسیه دفاع می کنند، با چینی ها دو روح در یک جسم هستند، قاچاقچی های بزرگ منطقه هوای آنها را دارند، و تازه اگر بگردیم احتمالا برادران موسی هم دارند.

به نظر می رسد علت اینکه قالیباف پس از اعلام نتایج انتخابات بی درنگ از جلیلی حمایت کرد می تواند این باشد که قالیباف احتمالا با این فکت مهم مواجه شده که بازی گردان انتخابات، دیگر بیت علی خامنه ای نیست و کشتی بان دیگری را سیاست دیگری آمده است.

چه کسی باور می کرد گروههای فشار که سال ۵۷ با تعدادی چماق به دست به رهبری زهرا خانم کار خود را از روبروی دانشگاه تهران شروع کردند بعد از ۴۵ سال چهار چماقدار، یعنی زاکانی قالیباف و قاضی زاده هاشمی و جلیلی را به عنوان نامزد ریاست جمهوری به مردم ایران معرفی کنند.

و البته چه کسی باور میگرد که یکی از این چهار چماقدار، یعنی سعید جللیلی حتی قرار است کودتا برای تعیین رهبر حدید را هدایت کند. بازی حذفی بدی است. آنها که جرات می کنند و رییس جمهور می زنند خود نیز حذف خواهد شد.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy