Saturday, Jul 6, 2024

صفحه نخست » پزشکیان ساعت ۴ صبح ناگهان گازش رو گرفت و از جلیلی جلو زد!؛ ف. م. سخن

fms2.jpgانتخابات در ایران همیشه با شگفتی همراه بوده است. در دور اول همین انتخابات کذایی، بحث ضریب سه یا ضریب یک و نیم در افزایش آمار تقلبی کار را به جایی کشاند که اگر خدا بیامرز مریم میرزاخانی زنده بود احتمالا در اثر پیچیدگی موضوع سر به کوه و صحرا می گذاشت.

در این لحظه که به سایت «تسنیم» سپاه پاسداران نگاه می کردم، در دو جا از همین سایت دو سری عدد دیدم که فکر می کنم چشم هایم احتمالا در اثر خستگی آن ها را اشتباه می بیند.

در صفحه ی اول تسنیم جدول گذاشته اند که تا آن لحظه پزشکیان با فاصله ی یک میلیون و ششصد هزار رای از جلیلی «عقب مانده است».

در صفحه ی دیگر همین سایت، ناگهان این فاصله نه تنها از میان می رود بلکه پزشکیان با نود هزار رای بیشتر از جلیلی جلو می زند!

درست است که جلیلی یک پا ندارد، اما دونده ی خوبی است و این که پزشکیان یکهو فاصله ی یک میلیون و ششصد هفتصد هزار رای را پر می کند مثل ضد حمله زدن در فوتبال است که آقای فوروارد یکهو گازش را می گیرد و گل را وارد دروازه ی حریف می کند!

من دو سه بار عددها را نگاه کردم ولی چون این موضوع عجیب غریب است احتمال دارد اشتباه کرده باشم که عزیزان لطفا در کامنت ها اگر خطا کرده باشم مرا مطلع کنند! :)


جدول صفحه ی اول تسنیم
IMG_3308.jpeg


جدول صفحه ی دیگر تسنیم درست به صورت همزمان!
IMG_3310.jpeg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy