Thursday, Jul 11, 2024

صفحه نخست » امیر حیات مقدم و پتروشیمی امیرکبیر

11.jpgداریوش معمار در توئیتر نوشت: نوید رسولی از حامیان مالی آقای امیر حیات مقدم امروز به واسطه خوش خدمتی خود طلب حمایت بی چون و چرا از آقای نماینده دارد.

مساعدت پتروشیمی امیرکبیر به حیات مقدم در طول چند ماه گذسته کمکهای مالی ختم نمی شود. بزرگترین کمک پتروشیمی امیرکبیر به امیر حیات مقدم استخدام بی ضابطه اقوام و منسوبین برخی از بزرگان ، مشایخ و خوانین منطقه در آستانه رقابتهای انتخاباتی بود.

نوید رسولی که گویای در زمان حضور حیات مقدم در استانداری بعنوان مشاور جوان با او آشنایی داشته، بازوی حیات مقدم در تطمیع برخی از بزرگان و شیوخ طوایف منطقه بوده است. او حتی برای رویگردانی جبهه اصولگرا از حبیب آقاجری نماینده سابق ماهشهر و مطرح نمودن امیرحیات مقدم بعنوان کاندید مورد حمایت آن جبهه، اقدام به استخدام رسمی تنی چند از فعالان آن شاخه سیاسی در بندر ماهشهر کرده است، به طوری که بنا بر شنیده ها در حال حاضر چند مداح و روحانی به صورت رسمی در پتروشیمی امیرکبیر جذب شده اند.

البته فعالیتهای مدیریت سیاسی رسولی در این پتروشیمی تنها به مداخله در انتخابات مجلس ختم نمی شود، بلکه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از عبدالملکی از نزدیکان سعید جلیلی و وزیر سابق کار، در مسجد مجتمع شرکت ضمن شماتت مسعود پزشکیان و تمجید از جلیلی از همه کارکنان آن پتروشیمی خواسته شد تا به جلیلی رای دهند.

بنا به اظهار کارکنان شرکت و انعکاس آن در یکی از خبرگزاری های محلی ، پس از این دعوت با پیگیری رسولی بلافاصله پاداشی در بین قشر کارگری مجتمع توزیع شد که ظاهرا بابت پرداخت آن مدیر عامل جوان شرکت تحت فشار قرار گرفت. امروز رسولی به واسطه اعمال نفوذ آقای حیات مقدم در تلاش است که پیش از استقرار دولت چهاردهم سهم خود را بابت خوش خدمتی ها اخذ کند و به گوشه ای امن کوچ نمایند.

در اولین اقدام نوید رسولی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی امیر کبیر درآمده است در حالی که او تا چند سال پیش پس از اخراج از قوه قضاییه کارمند ساده و جز در پتروشیمی امیرکبیر بوده است. در گام بعدی در صورت انتقال سعید صادقی به مدیر عاملی پتروشیمی مارون تلاش می شود، نوید رسولی مدیرعامل امیرکبیر شود.

البته با مقاومت و حمایت‌هایی که امرایی (دیگر مدیر عامل جوان و سیاسی در مارون) از سوی نمایندگان استان‌های چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد دارد این جابه جایی مسیر خود رو به سمت پتروشیمی غدیر تغییر جهت داده است و تمام تلاش حیات مقدم معطوف به انتصاب رسولی بعنوان مدیرعامل پتروشیمی غدیر شده است. پتروشیمی که در حال حاضر مدیرعامل ندارد و توسط سرپرست اداره می شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy