Thursday, Jul 11, 2024

صفحه نخست » انتشار آهنگ جدید تتلو از استودیو زندان اوین!

tattelo.jpgآهنگ جدید تتلو از داخل زندان با نام «آقا کمک کن»

ایران وایر - امیرحسین مقصودلو، خواننده پر حاشیه ایرانی که در زندان به سر می‌برد، در صفحه یوتیوب خود، کلیپ جدیدی با نام «آقا کمک کن» را منتشر کرده و این اثر را به امام سوم شیعیان تقدیم کرده است.

انتشار این آهنگ از تتلو در حالی است که او در زندان اوین محبوس است و مشخص نیست تحت چه شرایطی این آهنگ را تولید کرده است.

پیشتر وکیل این خواننده اعلام کرده بود که موکل‌اش توبه واقعی کرده و در صورت آزادی نذر کرده با پای پیاده به کربلا برود.

در اسفند۱۴۰۲ نیز بازپرس پرونده امیر تتلو، با اشاره به ابراز «پشیمانی» این خواننده گفت که او «توبه‌نامه نوشته، می‌خواهد ازدواج کند و بچه بیاورد» و به «شیوه درست» موسیقی را ادامه دهد.

خبرگزاری «میزان»، وابسته به قوه‌قضاییه، پیش‌تر مدعی شده بود که «شکایت‌های متعددی» علیه این خواننده ثبت شده است که شماری از آن‌ها «نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان» هستند.

تتلو از جمله خوانندگان پر حاشیه ایرانی است که به‌ویژه پس از مهاجرت در سال ۱۳۹۸ و سکونت در ترکیه، علاوه‌ بر محتواهای غیر معمول در ترانه‌هایش، پست‌ها و ویدیوهای جنجال‌برانگیزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود و مدتی به فعالیت تبلیغی برای وبسایت‌های شرطبندی و قمار مشغول بود. تتلو در آذرماه ۱۴۰۲ پس از جنجال‌های فراوان با تصمیم خود به ایران بازگشت و از آن زمان در زندان به سر می‌برد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

الهام رحیمی‌فر، یکی از وکلای امیر تتلو در سی‌ام اردیبهشت امسال از صدور حکم برای این متهم خبر داد و گفت:« آرای صادره از مراجع مختلفی ابلاغ شده و شامل حبس‌‌‌های کوتاه و طولانی مدت است. این احکام قطعی نیستند.» او درباره تاثیر توبه‌ای که توسط تتلو در زندان انجام شده، گفت:« بر اساس قانون، توبه شرایطی دارد که باید برای قاضی احراز شود و این مساله نیاز به تایید مراجع ذیصلاح دارد.»

*تیتر اول این خبر از منبع اصلی گزارش برداشته نشده است



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy