Thursday, Jul 11, 2024

صفحه نخست » پاسخ یک زن (با رکابی و شلوارک) به مشاور جلیلی

masih.jpgپاسخ یک زن به مشاور جلیلی: در دبی با رکابی و شورت بیرون آمدم و کسی نگاهم نکرد

مسیح علی نژاد در اینستاگرام نوشت: این ویدیو را زنی از شهر دبی برای من ارسال کرده است. او در پاسخ به یکی از مشاوران سعید جلیلی که گفته بود مردان حق دارند به زنان بی حجاب تجاوز کنند این ویدیو را از خودش گرفته است.

او در این ویدیو می‌گوید که با رکابی و شلوارک برای ورزش بیرون آمده است و با وجود اینکه تعداد زیادی کارگران ساختمانی در خیابان هستند اما کسی حتی به او نگاه هم نمی‌کند. در فرهنگ جمهوری اسلامی و پیروان خامنه‌ای مردان حیواناتی هستند که کنترلی بر میل جنسی خود ندارند و برای مهار آنان باید زنها سرتاپای خود را بپوشانند.

البته شاید حامیان جمهوری اسلامی چنین نرینه‌هایی در خانواده‌های خود دارند اما این در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. آن مردی که با دیدن زن بی حجاب کنترل خودش را از دست می‌دهد، را باید مهار کرد و در مکانی که قدرت تجاوز و آزار جنسی زنان را نداشته باشد نگهداری کرد.

نه اینکه تمام زنان ملزم شوند که خود را بپوشانند که مرد صاحب غریزه تحریک به تجاوز نشود. این ویدیو به خوبی نشان می‌دهد که در یک جامعه سالم رفتارها و برخوردهای آقایان با زنان چگونه است و هیچ پدیده عجیب و نامتعارفی نیست که زنها با پوشش انتخابی خود در جامعه رفت و آمد کنند و مورد تعرض و آزار و تجاوز قرار نگیرند.

:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy