Monday, Jul 15, 2024

صفحه نخست » اختلاف امام زمان و مسیح در ماجرای ترور ترامپ!

trump.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

امام زمان می‌خواست از طریق جوان ۲۰ ساله آمریکایی که به تازگی به سربازان گمنام امام زمان پیوسته بود، انتقام حاج قاسم را از ترامپ بگیرد، اما مسیح سر ترامپ را اندکی چرخاند و مانع ترور او شد. شواهد نشان می‌دهد که مدت‌هاست رقابتی بین امام زمان و مسیح جریان دارد، در حقیقت نوعی جنگ قدرت است. برای اینکه هر کدام می‌خواهند زودتر از دیگری ظهور کنند و هیچ کدام نمی‌خواهند در رکاب دیگری ظهور کنند. همین جا تا یادم نرفته باید بگویم که من به شدت نگرانم که مبادا خدای ناکرده نایب امام زمان هم با امام زمان ظهور کند، در آن صورت ما محکومیم که پس از ظهور هم، مقام معظم رهبری را تحمل کنیم.

برگردیم به بحث شیرین ظهور، ما شیعیان به شدت اثنی عشری معتقدیم که مسیح در رکاب امام زمان ظهور می‌کند و حال آنکه مسیحیان نسبتا نامرد، اصلاً امام زمان ما را از ریشه قبول ندارند. متاسفانه هیچ کاری از ما ساخته نیست، برای اینکه نتوانستیم وجود مبارک امام زمان را به سنی‌ها بقبولانیم چه برسد به غیر مسلمان‌ها. این مشکلی است که خود آقا امام زمان باید آن را حل کند، از نظام مقدس و محور مقاومت کاری ساخته نیست.

در پایان باید به عرض برسانم که ماجرای ترور ترامپ سبب شد که بار دیگر مقامات عالی نظام مقدس ما، با رویای شیرین فروپاشی آمریکا غسل واجب شوند و همه آنها قبل از نماز صبح جلوی حمام صف بکشند.

با استفاده از علم ریاضی رکورد مشارکت در انتخابات را شکستیم!

این غربی‌ها که مدعی دموکراسی هستند، واقعا در زمینه دموکراسی از ما عقب افتاده‌اند. سال‌هاست انتخابات‌ها را به همان روش گذشته برگزار می‌کنند. آنها به علت ضعیف بودن در ریاضی، از بین چهار عمل اصلی فقط از جمع استفاده می‌کنند، یعنی آراء نامزدها را با هم جمع کرده و نتیجه آن را اعلام می‌کنند. و حال آنکه ما با استفاده از چهار عمل اصلی یعنی تفریق، جمع، ضرب و تقسیم، روح تازه‌ای به کالبد دموکراسی دمیده‌ایم. قبل از انتخابات نامزدهایی را که مقام رهبری دوست ندارد، از تعداد کل نامزدها تفریق می‌کنیم. در زمان شمارش آرا، رای نامزدهایی که برای دکور تایید صلاحیت شده‌اند بر دو و یا عددی دیگر تقسیم کرده و آن‌هایی را که قرار است انتخاب شوند در همان عدد ضرب می‌کنیم و سرانجام پس از شمارش آرا، برای اینکه میزان مشارکت را افزایش دهیم کل آرا را عددی که از بیت فرستاده می‌شود ضرب می‌کنیم. پس از پایان انتخابات مقام رهبری عمل فتح الفتوح جمع را شخصاً انجام می‌دهد، یعنی کسانی که در دوره اول و دوم شرکت کرده‌اند با هم جمع کرده و به عنوان کل مشارکت کننده‌ها اعلام می‌‌کند. کما اینکه تعداد آراء دوره اول و دوم انتخابات رئیس جمهوری را جمع کرده و مشارکت کنندگان را ۵۵ میلیون اعلام کرد.

ابومالش
تیرماه ۱۴۰۴



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy