Tuesday, Jul 16, 2024

صفحه نخست » جوجه کمونیست ها و روش های فوق فوق سخیف در مبارزه!؛ ف. م. سخن

IMG_3467.pngیادش بخیر! همین چهل پنجاه سال پیش بود! عده ای جوان که با رژیم شاه «مبارزه» می کردند، روشی داشتند در مبارزه که به آن روش «مسلحانه» می گفتند!

روش مسلحانه روشی است که طی آن شما طرف مقابل ات در مبارزه را با یک عدد گلوله ی سربی روانه ی آن دنیا می کنی!

اگر از من و احتمالا از شما بپرسند که آیا دوست داری طرف مقابل تو به تو فحش بدهد یا این که تو را با گلوله بزند، تصور می کنم که جواب جفت مان این باشد که ما ترجیح می دهیم فحش بشنویم تا گلوله بخوریم.

حالا آقا یا آقایانی که جدیداها مودب شده اند و معاملات کرسنت به مزاج شان ساخته و کلاش را کنار گذاشته اند و کاپیتال و دو گام به پیش سه گام به پس را هم کنار گذاشته اند و معقول و مودب و مو شانه کرده شده اند، به مبارزان با جمهوری نکبت و عوامل اش درس ادب می دهند که شما روش تان سخیف است که فحش می دهید.

البته این را این جوری نمی گویند. از یک عده لات و لمپنی که سنگ مثلا سلطنت به سینه می زنند شروع می کنند، و می گویند بی تربیت ها شما راست ها چرا به چپ ها فحش می دهید، بعد حرف را می کشانند به نقد فحش دادن به بیت معظم و رهبر علیل الدست.

یعنی قاطی می کنند بدجور.

بعد مایه که کم می آورند، به کسی که جمهوری خواه است می گویند سلطنت طلب چرا که می گوید تنها سیاسی اسم و رسم دار و پدر مادر دار و با سواد و با معلومات و با کلاس و با خیلی چیزهای دیگر شاهزاده رضا پهلوی ست و اگر شما کسی دارید در اندازه و قواره ی ایشان بیاورید ما دنبال او علم و کتل برداریم ولی هر چه می گوییم آقای یک اسم، جان من یک اسم، مرگ من یک اسم بگو، از اسم خبری نیست که نیست و نهایتا می گویند ما فاطمه ی سپهری ها و نرگس محمدی ها داریم. آقا، داریم در باره ی رهبری مخالفان صحبت می کنیم نه مبارزان جان بر کف که دارند در ایران کار خودشان را می کنند.

خب نتیجه این می شود که فلان نویسنده (یعنی ف. م. سخن) با حدود ده هزار نوشته و مطلب و برنامه صوتی و تصویری و غیره می شود سلطنت طلب بی تربیت که گفته به رای دهندگان به جمهوری نکبت فحش بدهید و گفته به چپ ها بد و بیراه بگویید، و این یارو (یعنی ف. م. سخن)، یکی از مسوولان گویا هم هست! جل الخالق!

نه رفیق! این ف. م. سخن در هفت آسمان رسانه ای یک ستاره هم ندارد، شما بیخود بهش کردیت نده!

حالا اول بحث چی بود؟ این بود که وقتی شما به فحش دادن در مبارزه می گویی سخیف، به گلوله زدن در مبارزه چه باید بگویی؟ من که می گویم فوق فوق سخیف! اگر رفقا، دوران سیاهکل و ژاندارم کشی و پاسبان کشی یادشان رفته بفرمایند یادشان بیندازم. ضمنا سپاه پاسداران را به سلاح سنگین مجهز کنید! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy