Wednesday, Jul 17, 2024

صفحه نخست » پوریا زراعتی بدلیل عدم تأمین امنیت از سوی انگلیس به کشور دیگری پناه برد

pooria.jpgبنابه گزارش روزنامه گاردین و خبرنگار محلی ایرانشهر، پوریا زراعتی، مجری شبکه ایران اینترنشنال که در لندن توسط عوامل جمهوری اسلامی ایران با چاقو مجروح شده بود، برای حفظ امنیت خود به کشور دیگری سفر کرد و در آن جا اقامت گزید.

با تشدید تهدیدات و حملات رژیم جمهوری اسلامی به منتقدان در تبعید، پوریا زراعتی گفته است که دیگر در انگلیس احساس امنیت نمی‌کرده است.
مجری شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال که در لندن مورد حمله افرادی قرار گرفت که گمان می‌رود برای رژیم تهران فعالیت می‌کردند، به خارج از بریتانیا نقل مکان کرد و گفت که دیگر در بریتانیا احساس امنیت نمی‌کند.
پوریا زراعتی گفت: انگلیس با رویکرد خود در قبال تهدیدات رژیم جمهوری اسلامی ایران دیگر نمی تواند امنیت ام را در این کشور تأمین کند.
این مجری شبکه ایران اینترنشنال، در ماه مارس توسط گروهی از مردان بیرون خانه اش در ویمبلدون، جنوب لندن، مورد ضربات چاقو قرار گرفت. پیش از این حمله، این شبکه تلویزیونی مستقر در لندن تهدیدهای مکرری از سوی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد و سرویس‌های اطلاعاتی بریتانیا دست‌کم 15 توطئه برای ربودن یا کشتن کارکنان این شبکه تلویزیونی را خنثی کرده است.
پوریا زراعتی، 36 ساله، به همراه همسرش که لندن را ترک کرده است، گفت که استراتژی دولت بریتانیا در قبال رژیم جمهوری اسلامی ایران به این معنی است که رژیم احساس می‌کند می‌تواند با عواقب کمی به خاک بریتانیا ضربه بزند.
:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy