Tuesday, Jul 23, 2024

صفحه نخست » رابطه عاشقانه ای که مسیر شغلی کامالا هریس را هموار کرد

دیلی‌میل می‌نویسد که ویلی براون به کامالا هریس یک بی‌ام‌دبلیو هدیه داد و دو موقعیت شغلی مهم در اختیار او گذاشت

ایندیپندنت فارسی - ویلی براون، شهردار سابق سن فرانسیسکو که اکنون ۹۰ ساله است و در دهه هفتم زندگی با کامالا هریس که در آن زمان ۳۰ ساله بود رابطه عاشقانه داشت، در واکنش به کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی گفت که بایدن باید فورا استعفا دهد تا معشوق سابق او به ریاست‌جمهوری برسد.

wblarge.jpgدیلی‌میل در گزارشی با اشاره به روابط این دو نوشت که ویلی براون قبلا به هریس توصیه کرده بود که پیشنهاد معاونت را نپذیرد.

به گزارش دیلی‌میل، ویلی براون پس از شکست کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۹ کامالا هریس برای ریاست‌جمهوری به او هشدار داد که پیشنهاد شخص دوم شدن در کاخ سفید را نپذیرد چون پست معاون رئیس‌جمهوری در واقع میخی بر تابوت رویاهای آتی او در کاخ سفید خواهد بود.

او در سن فرانسیسکو کرونیکل به هریس توصیه کرد پیشنهاد معاونت بایدن را نپذیرید چون به لحاظ تاریخی، این پست پایان خوشی ندارد. او در این زمینه به سرنوشت ال‌گور اشاره کرده بود.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

اکنون در حالی که بایدن از رقابت‌های انتخاباتی کنار رفته و نام کامالا هریس بیش از هر چهره دیگری برای نامزدی حزب دمکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۴ شنیده می‌شود، دیلی‌میل روابط هریس با ویلی براون را تسهیل کننده مسیر شغلی او توصیف کرده است.

به گزارش دیلی‌میل، هریس همواره این موضوع که رابطه با ویلی براون به زندگی سیاسی او کمک کرد را رد کرده است.

در حالی که برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند کامالا و ویلی در حالی که ویلی هنوز از همسر سابقش جدا نشده بود، رابطه با یکدیگر را آغاز کردند، برخی گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که ویلی در اواسط دهه ۹۰ میلادی با کامالا وارد رابطه شد و در آن زمان جدا از همسرش، بلانش ویترو، زندگی می‌کردند. دیلی‌میل می‌گوید براون و همسر قانونی‌اش هیچگاه به‌طور رسمی از هم طلاق نگرفتند.

به هر ترتیب رابطه کامالا هریس و ویلی براون که در سال ۱۹۹۵ به پایان رسید، موضوعی محرمانه نبود.

ویلی براون در تایید این رابطه در مقاله‌ای در ژانویه ۲۰۱۹ که در سن‌فرانسیسکو کرونیکل منتشر شد، نوشت: «با کامالا هریس رابطه داشتم. خب که چه؟» او در این مقاله نوشت که ۲۰ سال قبل با کامالا در ارتباط بود و به‌طور حتم به او در رقابت برای تصدی پست دادستان ناحیه سن‌فرانسیسکو کمک کرد.

به گزارش دیلی‌میل، براون عاشق ماشین‌های اسپرت جگوار، کت‌و‌شلوار‌های دوخت طراحان مشهور بود و در آن زمان در فهرست مجله پلی گرل (Playgirl)، جزو ۱۰ مرد جذاب جهان قرار گرفته بود.

خبرنگار ساکرامنتو بی در سال ۱۹۹۶ به مجله پیپل گفته بود که یکی از معیارهای زرق و برق او این است که در حالی به مهمانی می‌رود که همسر و دوست‌دخترش او را همراهی می‌کنند.

دیلی‌میل می‌نویسد که ویلی براون به کامالا هریس یک بی‌ام‌دبلیو هدیه داد و دو موقعیت شغلی مهم در اختیار او گذاشت.

هریس با معرفی براون، وکیل کمیسیون کمک درمانی کالیفرنیا شد. پستی که ۷۲ هزار دلار در سال درآمد داشت. او همچنین در شورای بیمه بیکاری با درآمد ۹۷ هزار دلار در سال مشغول به کار شد.

به گزارش دیلی‌میل، هریس همچنان از حمایت براون استفاده کرد و در سال ۲۰۰۴ نخستین سیاهپوستی بود که دادستان ناحیه سن‌فرانسیسکو شد.

البته براون بعدا به اتهام فساد اقتصادی و زدوبند با دوستان و متحدان سایسی‌اش هدف تحقیقات اف‌بی‌آی قرار گرفت.

در آن زمان کامالا هریس با مونتل ویلیامز، مجری برنامه تلویزیونی در ارتباط بود و گفت مستقل از ویلی براون است. هریس گفت که زمان برای براون به سر آمده و او چیزی به براون بدهکار نیست.

هریس سپس دادستان کل کالیفرنیا شد و در سال ۲۰۱۶ و در زمانی که برای رسیدن به سنا تلاش می‌کرد بار دیگر از حمایت براون برخوردار شد و او از رقیب هریس خواست از رقابت‌ دست بکشد. به این ترتیب هریس سناتور ایالات متحده از کالیفرنیا شد و بعدا کار خود را به عنوان معاون رئیس‌جمهوری آمریکا آغاز کرد.

هریس در سال ۲۰۱۴ با داگ امهاف، وکیل ازدواج کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy